TRAGÈDIA A VALÈNCIA
Presó provisional per violar sistemàticament les seves tres filles menors d'edat
La mare, que va consentir els abusos, està en llibertat amb càrrecs

zentauroepp49412852 03 07 2019 veh culo de la guardia civil en imagen de archiv190811182624 /
El Jutjat d’instrucció número 6 de Llíria (València) va acordar dissabte passatl’ingrés a presó provisional d’un home acusat de violar durant anys les dues filles de la seva parella, de 13 i 17 anys, i la seva filla biològica de vuit anys.
La mare, que presumptament va consentir aquests actes a la seva parella de 37 anys, també va ser arrestada per la Guàrdia Civil i es troba en llibertat amb càrrecs per no haver participat en les agressions, però serà jutjada per la seva implicació en els fets.
Abusos continus
Els pares van ser detinguts dimarts passat pels agents del cos de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Llíria.
Notícies relacionadesPel que sembla, el dia abans de la detenció, s’hauria produït l’última agressió sexual a una de les tres filles menors d’edat en el municipi del Camp de Túria, on residia la parella. Després de diverses indagacions, els investigadors van determinar que no es tractava d’un fet puntual, sinó que suposadamentfeia anys l’home que abusava i agredia sexualment les nenes.
Les víctimes es troben sota la protecció dels serveis socials de la Generalitat.
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Tribunals "Me l’han jugada. Agafeu-los i mateu-los"
- Piscines, brou de cultiu de malalties: quines infeccions pots agafar i com prevenir-les
- Mor una anciana atropellada pel seu propi vehicle a Barcelona
- POLÍTICA Sánchez braceja per salvar-se del naufragi mentre Feijóo celebra cada cop amb el PP de festa
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comitè federal Illa exhibeix el seu suport a Sánchez i a les mesures preses en el PSOE: «Anem pel bon camí»