Un dofí mort i amb un nom gravat a ganivet apareix en un platja d'Almeria
L'animal presentava nombroses ferides i la paraula 'Juan' escrita en un dels seus costats

48379119 2022109437838282 4484423036480520192 o
Un dofí ha sigut localitzat sense vida a la platja de la Urbanització de Roquetas de Mar (Almeria) amb ferides i el nom de ‘Juan’ gravat en un dels seus costats.

Un portaveu de 112 Emergències Andalusia ha explicat a Europa Press que aquest divendres passat cap a les 20,45 hores va rebre l’avís d’un particular que havia albirat aquest dofí encallat a la sorra.
Opinió exprés
Digueu-me Juan
A més, la coordinadorad’Equinac, Eva María Morón, ha indicat a Europa Press que membres d’aquesta associació han acudit al lloc dels fets al costat de la Policia Local de Roquetas.
Investigat per la Guàrdia Civil
Notícies relacionadesAixí, els membres d’Equinac han comprovat que el dofí a més de comptar amb ferides, té gravada la paraula ‘Juan’ en un dels costats. “Les ferides i talls no s’han fet a la platja, segurament ha ocorregut al mar i el temporal l’hagi tret”, ha explicat la coordinadora d’Equinac.
Per la seva part, fonts de la Guàrdia Civil han confirmat a Europa Press que fa mesos que el Servei Marítim d’aquest cos investiga l’aparició sense vida d’altres dofins i que aquest nou exemplar s’inclourà dins d’aquesta investigació.
- A Ceuta Mor Abdou Ngom, icona de la crisi migratòria per l’abraçada viral a una voluntària de la Creu Roja
- Drets humans Mor una icona de la crisi migratòria per una abraçada viral
- Barcelona es juga un 14% del PIB si els turistes la deixessin de visitar
- Comerç BCN descarta comprar El Centre de la Vila i deixa pendent el seu futur
- Protesta de jutges i fiscals ‘Las mil y una togas’ es planten 10 minuts
- La caixa de ressonància Públic guiri: ¿irritació o motiu d’orgull?
- Terrines “guau” Llancen a Barcelona una marca de gelats per a gossos
- Amb diversos ingressats Un presumpte brot de salmonela causa almenys una vintena d’afectats a Sant Adrià
- Al Port Vell El Maremàgnum de Barcelona compleix 30 anys després de rematar una renovació de 18 milions d’euros
- Calendari Quina festa és el 9 de juny? Només aquests municipis de Barcelona tindran un pont de tres dies