DESTACATS DEL DIA
La causa de l'1-O tindrà desenes d'imputats i altres notícies del dia, en un minut
zentauroepp41277175 graf725 terrassa barcelona 11 12 2017 la secretaria ge171211141355 /
Aquestes són les cinc notícies que has de saber avui:
1) El Suprem estreny el setge sobre Rovira i la resta del comitè estratègic independentista. L'instructor insta la Guàrdia Civil a fer una exhaustiva investigació que implica la tramitació d'un macroprocés. La Guàrdia Civil sosté que membres dels Mossos van ajudar càrrecs del Govern a eludir la investigació per l'1-O.
2) Investigadors de la Universitat de Berkeley donen l'alerta: 'Apps' infantils roben dades personals de menors. Moltes d'elles capten la informació abans de tenir el consentiment i la utilitzen per a publicitat.
Un nen juga amb l''app' Cut the Rope. /
3) Trump vol tornar a enviar astronautes a la Lluna. La iniciativa serà la base per iniciar una missió posterior a Mart.
GETTY IMAGES / PAUL MORIGI /
Notícies relacionades
4) El Barça s'enfrontarà al Chelsea, i el Madrid, al París SG. En els vuitens de Champions, l'equip blaugrana jugarà contra el campió de la Premier i els blancs se la jugaran amb Neymar.
5) El Girona enfonsa l'Espanyol (0-1). "'¡Quique, vete ya!' ¡Directiva dimissió!", van cridar els aficionats periquitos després de la derrota a casa en el partit de Lliga.
JORDI COTRINA /
- El pla de Simeone Cansats, però amb la Lliga encarrilada
- EL PARTIT DEL METROPOLITANO Doble cop al Reial i a l’Atlètic
- Una derrota que pot marcar el campionat Un Madrid indolent i espès es deixa mitja Lliga a Son Moix
- Segona vida (38) / Antonio Corgos "A Carl Lewis li vaig agafar mania: era un divo, anava a entrenar en limusina"
- EL PARTIT DE LA CARTUJA L’Espanyol resisteix a Sevilla i arrenca un meritori empat
