AL CEMENTIRI DE GIRONA
Profanada la tomba de la mare del 'Vaquilla' per robar joies
El nínxol del conegut delinqüent dels anys 80 també va ser saquejat fa dos anys

Juan Moreno Cuenca, en una imatge de la pel·lícula ’El vaquilla’.
Els Mossos d’Esquadra han obert una investigació per intentar descobrir qui ha estat el responsable de la profanació de la tomba de Rosa Cuenca, mare del conegut delinqüent José Moreno Cuenca, 'el Vaquilla', que es va fer molt popular als anys 80.
Els fets es van produir dissabte a la nit al cementiri vell de Girona, on hi ha el nínxol de Rosa Cuenca, que va morir el 2009. Uns desconeguts van trencar la làpida i van obrir el taüt de la difunta que, segons han confirmat els Mossos, va ser enterrada amb bastantes joies, encara que de moment se'n desconeix el valor.
Uns operaris del cementiri municipal van descobrir els fets diumenge al matí, l'endemà de Tots Sants, i van avisar la policia catalana. Es dóna la circumstància que la tomba del 'Vaquilla', que va morir el 2003, també va ser profanada fa dos anys.
- La febre pel k-pop s’expandeix per Barcelona
- Assalt Sirera denuncia el robatori d’objectes de la guantera de la seva moto al barri de Sant Antoni
- La denúncia Un suposat paredó franquista es manté oblidat a l’exterior del castell de Montjuïc
- Destinacions de vacances atípiques ¿Viatjar a països en guerra? D’Israel i Rússia a Tailàndia i Cambodja, així impacten els conflictes en el turisme
- L’excomissionat de la dana surt de l’hospital després d’intentar suïcidar-se