Un malalt d'Ebola s'escapa de l'hospital per anar a buscar menjar a Libèria
L'home havia fugit del centre en què estava en quarantena
Un malalt d'Ebola s'ha escapat del centre en què estava en quarantena per anar a buscar menjar i aigua a Libèria. L'home, amb samarreta vermella, ha sembrat el pànic en un mercat de Monròvia a l'estar infectat amb el virus i haver sortit del centre.
El noi anava armat amb un pal i amb pedres per defensar-se de la multitud que l'increpava i dels metges que el perseguien. Malgrat els esforços, l'home no ha fet cas de les peticions, i al cap d'una estona ha estat reduït a la força i traslladat en un vehicle.
Els veïns de Monròvia estan farts, ja que aquest no és el primer cas d'un episodi com aquest a la ciutat.
Temes:
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Preinscripció escolar a Catalunya El 91,5% dels alumnes d'I3 i el 89,6% dels de 1r d'ESO han estat admesos al centre públic demanat en primera opció
- Un paracaigudista resulta ferit molt greu a Empuriabrava
- De compres ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés
- Aquesta és la flor groga silvestre que no deixes de veure pels carrers de Barcelona
- Crisi interna Santos Cerdán entrega l’acta quatre dies després de l’informe de la UCO i deixarà de ser aforat