Twitter es mofa del fals accident aeri de Gran Canària

Els internautes fan broma sobre el sinistre anunciat per AENA, que ha donat la volta al món en pocs minuts

Imatge del remolcador que ha estat confós amb un avió.

Imatge del remolcador que ha estat confós amb un avió. / TWITTER @javicelard

1
Es llegeix en minuts

La Delegació del Govern a les Canàries ha negat el fals accident d'avióaccident avió sofert per un Boeing 737, a tan sols dues milles de l'illa de Gran Canària. L'organisme desmenteix així les suposades informacions que han corregut com la pólvora per tot el món sobre el sinistre, especialment a les xarxes socials, on a cada minut sorgien noves informacions sobre els fets.

Després de la falsa alarma, anunciada per AENA i secundada per testimonis que asseguraven haver vist el sinistre, els usuaris de Twitter han fet broma sobre els fets:

 

 

  

  

 

  

Notícies relacionades

 

Mitjans de comunicació de tot el món també van anunciar el fals sinistre, augmentant el caos a les xarxes socials i posant en dubte la veracitat de les institucions espanyoles i del periodisme ciutadà. El control d'emergències 112 de Gran Canària va confondre un remolcador arrossegant una embarcació amb un avió.