TRIST FINAL DEL somni DE L'AEROLÍNIA CATALANA
"No sabíem que l'acord amb Qatar Airways era tan fonamental"
Una empleada de Newco es va assabentar del tancament de Spanair de matinada, quan va entrar a treballar

Taulells de facturació de Spanair al Prat, buits. /
Eltancament de Spanair ha sorprès tant alspassatgerscom als mateixostreballadors. Un d'ells, una dona de l'Europa de l'Est empleada deNewco, l'empresa d'assistència a terra de Spanair, explicava aquest dissabte a el EL PERIÒDICO que la plantilla desconeixia que l'entrada deQatar Airways en el capital de l'aerolínia catalana fora tan essencial per a lasupervivència de la companyia. "Sabíem que era important, però no crèiem que Qatar Airways fora tan fonamental", ha explicat aquesta treballadora que ha preferit no revelar el seu nom.
Ella s'ha assabentat del cessament de l'activitat de la companyia aquest mateix dissabte, quan s'ha incorporat a les 03.00 hores de la matinada al seu lloc de treball. "No me'n vaig assabentar abans perquè estava adormida", ha explicat. A l'arribar a l'aeroport, un company li ha dit: "¿Tu saps que no hi ha vols"? "¿Com que no hi ha vols?", li ha contestat ella incrèdula.
Consolada pels passatgers
Notícies relacionades"He plorat molt, però els passatgers han estat molt comprensius", ha afirmat al finalitzar el seu torn a primera hora de la tarda. De fet, molts passatgers l'han consolat mentre ella, plorosa, els tramitava les seves reclamacions.
"Dol moltíssim quan penses en el que significa aquest tancament", ha apuntat l'empleada de Newco. Al·ludeix al fet que entre la plantilla de Spanair hi ha moltes parelles, de manera que amb la fallida de l'aerolínia moltes famílies es quedaran amb dos membres a l'atur. No serà el seu cas, perquè té una altra feina en una altra aerolínia.
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Entrevista Andreu Buenafuente: «A hores d’ara ja no em preocupa aixecar polseguera»
- Investigació en marxa ¿Què ha passat a Cornellà? Les claus de l’atropellament múltiple al camp de l’RCD Espanyol
- Famosos La gran ficada de pota de Lola Índigo després de l’atropellament a Cornellà: ha hagut de demanar perdó
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Ministra d’Inclusió. El repte de governar Saiz: "És necessària la política del retrobament"
- Esmorzar de ‘Diario de Noticias’ i EL PERIÓDICO Illa: "Quan Catalunya i Navarra lideren, Espanya avança i Europa s’enforteix"
- Atletisme "¿La plata europea? Continuo sent el mateix pringat"
- TENNIS L’Alcaraz més "intel·ligent" se cita amb Sinner en la final de Roma
- La ronda italiana Fantàstica victòria d’Ayuso al Giro