ahir, a les deu de la nit
Una discussió en un bar acaba amb un home mort al rebre una punyalada al mig del carrer a Badalona
L'agressor va ser retingut per diversos vianants que van presenciar la baralla
Una discussió de bar al barri de la Salut de Badalona va acabar amb un home mort, que va ser apunyalat per l'esquena. Els fets van passar ahir a les 22.00 hores quan a l'interior del bar de La Plaza, a la confluència dels carrers de Pau Piferrer i de Víctor Balaguer, dos individus van començar a discutir iradament per un incendi que hi havia hagut dies enrere en un pàrquing pròxim, segons han explicat a aquest diari diversos testimonis.
L'intercanvi verbal entre Juanjo, un mecànic de 30 anys, i José Luis H. C., un infermer de 55 anys, tots dos veïns del barri, va anar pujant de to entre insults i amenaces. En un moment determinat, l'infermer se'n va anar a casa, situada a pocs metres del local, però poc després hi va tornar amb una jaqueta on havia amagat un ganivet de grans dimensions.
Al bar, segons els testimonis, l'home es va prendre una copa de licor mentre es tornava a embrancar en la discussió amb el mecànic. Després, se'n va anar cap a casa amb el mecànic seguint-lo a pocs metres. Al girar la cantonada, l'agressor presumptament es va amagar i va deixar passar al davant el jove mecànic, a qui va apunyalar per l'esquena. Al caure a terra, l'home es va donar un fort cop al cap contra una vorada. "La posició del coll era molt estranya. No sabem si va morir per la punyalada o al desnucar-se al caure", diu un dels testimonis, que mostra les restes de sang que encara queden al paviment.
Després d'apunyalar la víctima, l'agressor va sortir corrents i va ser retingut pels mateixos veïns fins a l'arribada de la Guàrdia Urbana de Badalona, que el va detenir i el va entregar als Mossos d'Esquadra. El cas està sota secret de sumari i està sent investigat per l'Àrea Territorial d'Investigació de la Regió Metropolitana Nord.
Per l'esquena
Al bar, segons els testimonis, l'home es va prendre una copa de licor mentre tornava a embrancar-se en la discussió amb el mecànic. Després, se'n va anar cap a casa amb el mecànic seguint-lo a pocs metres. Al girar la cantonada, l'agressor presumptament es va amagar deixant passar davant el mecànic a qui va apunyalar per l'esquena tocant-li l'aorta. La víctima va rebre dues punyalades, una a l'omòplat i una altra al costat.
Notícies relacionadesAl caure a terra, l'home topar violentament contra el cap en una vorada. "La posició del coll era molt estranya. No sabem si va morir per la punyalada o al desnucar-se al caure", diu un dels testimonis, que indica les restes de sang que encara queden al paviment.
Després d'apunyalar la víctima, l'agressor va sortir corrent i va ser retingut pels mateixos veïns fins a l'arribada de la Guàrdia Urbana de Badalona, que el va detenir i el va entregar als Mossos d'Esquadra. El cas està sota secret de sumari i està sent investigat per l'Àrea Territorial d'Investigació de la Regió Metropolitana Nord .
- Investigació ¿Quantes hores has de dormir si vius a Catalunya? La Universitat de Columbia ho revela
- ESPORTS ¿Quants diners s'emportaria el Barça per guanyar la Lliga?
- Detectades obres il·legals en una reforma de Consell de Cent
- Tancada des del 2018 Barcelona estudiarà la viabilitat de reobrir la ‘platja de l’Eixample’ el 2026
- Stuani rubrica la salvació i es guanya l’estàtua a Girona
- Multimèdia | 500 dies de guerra: El poder de Putin s’esquerda en plena contraofensiva d’Ucraïna
- Com prendre’s correctament la tensió arterial a casa sense baixar a la farmàcia
- Diners públics El Govern defensa que el seu pacte amb Acciona rebaixa de 1.400 a 492 milions d’euros el cost de la privatització fallida d’ATLL
- Denúncies de l’OCU Consum investiga possibles irregularitats en la venda d’entrades per als concerts de Bad Bunny a Espanya
- Tribunals El jugador de l’Espanyol Álvaro Aguado, acusat de violació, declara davant la jutge que va ser sexe consentit