MEDI AMBIENT
Els exemplars que es requisen es regalen a una residència d'avis
Aquesta temporada, els agents forestals han enxampat a Mosqueruela 10 persones sense el paper que acredita que han pagat la taxa. A més de ser sancionats amb una multa fins a 150 euros, els infractors han d'entregar els exemplars que han recollit. L'ajuntament els regala a una residència de gent gran.
L'alcalde denuncia que el consistori de la localitat posa tots els mitjans perquè la gent pagui la taxa (en tots els establiments i fins i tot en alguns camins es poden adquirir tiquets, similars a participacions de loteria), però no rep prou ajuda per vigilar el bosc.
- Recomanacions "Inoblidable": el bar de Mataró aclamat per les seves saboroses tapes
- Amb Liam Neeson El racó de Sant Cugat del Vallès que està ja en la història del cinema
- Moderadors de continguts Acord en l’ero de la subcontracta de Meta: Els 2.059 acomiadats a la torre Glòries seran indemnitzats amb 33 dies
- Almenys 7 persones viuen entre ruïnes a les Cases Barates
- Aquest dilluns L’Audiència de Barcelona jutja una àvia per abusar del seu net a Igualada