Segarra
Foment tanca dos mesos més la línia de tren Cervera-Calaf
La línia de ferrocarril entre Cervera i Calaf (Anoia), tallada per obres des del 21 d'agost passat, seguirà dos mesos més fora de servei, tot i que estava previst reobrir-la el 30 de desembre, van informar ahir fonts de Renfe. La companyia seguirà cobrint el trajecte, de 26,6 quilòmetres, amb autobusos fins que el Ministeri de Foment, que executa els treballs, n'autoritzi la reobertura.
La decisió de tancar la línia al trànsit la van adoptar Foment i les empreses adjudicatàries, que van considerar que així es podrien accelerar els treballs de substitució de les vies. Inicialment les obres havien de durar 18 mesos, sense haver de tallar la circulació. "No ens consta que hagi sorgit cap contratemps, simplement es va produir una estimació massa ajustada i s'ha hagut de prolongar el pla de transport alternatiu fins al 5 de març", va dir ahir un portaveu de Renfe.
La millora, de 15,7 milions d'eu- ros, es fa en una línia que estava extremadament deteriorada, en què els trens no podien sobrepassar els 30 km/h a conseqüència de la seva perillositat.
- Enquesta eleccions generals Espanya: Sumar i Junts perdrien la meitat dels seus escons després de dos anys de suport a Sánchez
- Tens nafres a la boca que no desapareixen? Podrien ser el primer símptoma del càncer oral, que no para d’augmentar
- Als 50 anys Mor Esperanza García, exdiputada del PP i delegada de la Junta d'Andalusia a Catalunya
- Una cinquena alumna acusa el professor del Conservatori del Liceu de tocaments
- La nova Via Laietana s’inaugura el dia 29 amb una gran festa popular
- Cas Koldo L’Anaís, la «model» que va intentar amagar un disc dur d’Ábalos a la Guàrdia Civil: «Som amics. Amistat pura i dura»
- FUTBOL (REIAL MADRID) Kylian Mbappé, hospitalitzat per gastroenteritis aguda
- Carta a Rutte Sánchez trasllada al secretari general de l’OTAN que es plantarà a la pujada de la despesa militar
- La Constitució de la nova empresa Junts veu la nova empresa mixta de Rodalies com una «submissió» de Catalunya davant Madrid
- Comiat a un referent Mor Paco Solé Parellada, propietari del restaurant 7 Portes