Com el 2020
El Rock Fest Barcelona es torna a cancel·lar per la Covid i es posposa al 2022
L’organització ha pres aquesta decisió per ser «responsables» amb la situació epidemiològica i després de seguir «atentament» el seu desenvolupament
Les bandes Kiss, Judas Priest i Manowar, que havien de ser els caps de cartell aquest any, han confirmat ja la seva presència el 2022
rock-fest
El festival Rock Fest Barcelona, que se celebra al parc Can Zam de Santa Coloma de Gramenet (Barcelonès), ha tornat a cancel·lar la seva edició a causa de la pandèmia de la Covid-19, com ja va fer l’any passat, i ha decidit posposar la cita fins a l’estiu del 2022.
Tal com ha informat la promotora RockNRock, que organitza l’esdeveniment, el festival se celebrarà del 30 de juny al 2 de juliol de l’any vinent, una decisió que han pres per ser «responsables» amb la situació epidemiològica i després de seguir «atentament» el desenvolupament dels esdeveniments i les directrius de les autoritats sanitàries.
«Estem en un moment en què la responsabilitat de tots és clau i comencem a veure la llum al final del túnel. Aquest petit gran esforç extra ens permetrà disfrutar d’un futur ple de grans concerts i festivals, amb totes les garanties i amb les bandes que tots desitgem veure», han assenyalat els organitzadors.
Kiss i Judas Priest confirmen la seva assistència
Malgrat el canvi de calendari, les bandes Kiss, Judas Priest i Manowar, que havien de ser els caps de cartell aquest any, han confirmat ja la seva presència el 2022. En el cas de Kiss, també s’ha cancel·lat el concert previst per a Madrid després que el grup hagi ajornat la gira mundial de comiat, End of the road, i finalment tocaran el 3 de juliol del 2022 al Wizink Center de la capital.
Totes les entrades ja adquirides per al Rock Fest, així com els paquets VIP, valdran per a la nova data sense necessitat de realitzar cap canvi, però, en cas de no poder acudir-hi el 2022, l’organització ha posat a disposició un formulari de sol·licitud de devolució.
Més notícies de Santa Coloma a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Londres 1960 L’única vegada que Espanya tampoc va participar a Eurovisió: aquest va ser el motiu
- Ensenyament A 4t d’ESO triaran entre matemàtiques acadèmiques o pràctiques
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- A Collserola Trobats 50 senglars morts dins del radi d’afectació de la pesta porcina africana
- La tornada del rei Rosalía, eclipsada: els cantants i cançons més escoltades a Spotify Wrapped 2025
- Automobilisme Lando Norris conquista el Mundial de Fórmula 1 i evita el miracle de Verstappen
- Consulta popular Guanya el ‘sí’ a Gósol i el municipi passarà a formar part de la província de Barcelona
- Crisi sanitària Així operen els gossos que rastregen a la recerca de senglars morts per la pesta porcina
- Pesta porcina Experts catalans, espanyols i europeus rastrejaran la possible fuga de la pesta porcina des d’un laboratori
- La legislatura catalana Òscar Ordeig, el conseller amb més ‘aldarulls’ sobrevinguts al Govern
