Operatiu en marxa
Busquen un home de 65 anys que va desaparèixer a Sant Boi després de sortir a passejar amb els seus gossos
Les persones interessades a participar de la recerca estan convocades per a aquest dimecres a les 8.30 h al pàrquing exterior de l’escola Llor

Mossos d’Esquadra i Bombers de la Generalitat busquen un home de 65 anys i veí de Sant Boi de Llobregat (Baix Llobregat) que va sortir a passejar aquest dilluns 13 de març amb els seus dos gossos i no va tornar a casa.
Des de Bombers expliquen que s’ha activat el Grup d’Actuacions Especials (GRAE) amb un total de nou dotacions, una de les quals aèries i el grup de recerca de gossos. Així, segons assenyalen des de Bombers, la recerca s’ha iniciat poc abans de les 16.00 h i està coordinada per Mossos. Per ara, es desconeix la zona per la qual va anar a passejar, ja que «sortia a caminar per diferents punts de la ciutat», expliquen des de Bombers.
A més de Mossos i Bombers, en l’operatiu de recerca també participa la policia local de Sant Boi i Protecció Civil.
Per la seva banda, l’Ajuntament de Sant Boi ha difós un comunicat via xarxes socials en el qual explica que la família de l’home desaparegut ha demanat col·laboració ciutadana per reclutar persones voluntàries que s’afegeixin al dispositiu de recerca. Així, des del consistori expliquen que les persones interessades a participar de la recerca estan convocades per a aquest dimecres a les 8.30 h del matí al punt de control que Protecció Civil ha instal·lat al pàrquing exterior que hi ha davant de l’escola Llor (Camí del Llor 28).
Notícies relacionadesUn home de 65 anys, veí de Sant Boi, es troba desaparegut des d'ahir dilluns.
— Ajuntament Sant Boi (@AjSantBoi) 14 de marzo de 2023
Es demana col·laboració per formar part del dispositiu de recerca DEMÀ DIMECRES a les 8.30h del matí, al pàrquing exterior davant de l'escola Llor (Camí del Llor 28)
Agraïm difusió. pic.twitter.com/JXpsH9pJVV
«Les persones voluntàries han de portar un telèfon mòbil carregat per poder comunicar-se. En cas d’haver vist o veure aquesta persona, contacti amb la policia local (93 640 01 23)», demanen des de l’Ajuntament de Sant Boi.
Llegeix totes les notícies de Sant Boi a EL PERIÓDICO Sant Boi de Llobregat
- Sentència del TSJC Condemnen la Sagrada Família per acomiadar una treballadora l’endemà de deixar d’estar blindada per tenir un fill
- De compres ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés
- Préstecs Emancipació Illa llança una línia de crèdits sense interessos per ajudar els joves a pagar l’entrada del seu primer habitatge
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Un paracaigudista resulta ferit molt greu a Empuriabrava
- Saps quins beneficis té per al cor menjar almenys un alvocat a la setmana?
- II Fòrum del Mediterrani Salvador Illa: "Reforçar Europa no significa tancar-la"
- Arranquen el 30 de juny Els ajuts del Govern a joves per pagar l'entrada d'un pis tindran un límit de 50.000 euros
- A partir de setembre a 3cat Així seran els nous platós del Telenotícies: adéu al croma i càmeres 360 graus
- Guia pràctica ¿Què fer si et toca un Euromillones i ets l'únic encertant?