En un matí
Salut recorda la importància de demanar cita després d’esgotar-se 1.500 dosis a la Fira de Barcelona
Aquesta tarda només podien accedir a la vacuna els qui tenien una notificació de la conselleria

La Conselleria de Salut recorda la importància de demanar cita per vacunar-se contra la Covid-19 després que aquest matí en poques hores s’hagin acabat les 1.500 dosis disponibles per a les persones que no tenien cita prèvia al centre de vacunació de Fira de Barcelona.
Les cues han sigut la nota predominant aquest matí al centre de Fira de Barcelona, on moltes persones han acudit a vacunar-se, de manera que moltes d’elles que no tenien cita, després d’haver fet cua, no han pogut accedir a la vacuna.
A partir de les 3 de la tarda només podien vacunar-se a la Fira els que tinguessin cita prèvia i a totes les persones que ingressaven al centre de vacunació se’ls exigia la comunicació de la cita que remetia el departament de Salut a través del correu electrònica o un SMS.
Notícies relacionadesUna situació similar ha tingut lloc a la Maquinista, que, juntament amb la Fira, són els dos centres habilitats a la capital catalana per vacunar-se sense cita prèvia després de l’aparició de la variant òmicron i després que el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) donés el vistiplau a l’entrada en vigor del certificat Covid en restauració, gimnasos i residències.
Els ciutadans de 13 anys o més que vulguin menjar o beure dins d’un bar o restaurant, entrar en un gimnàs o visitar un familiar en una residència han de mostrar des de divendres passat el certificat Covid.
- A Barcelona Un cotxe es precipita a la rambla del Carmel al sortir d’un pàrquing marxa enrere
- La vídua d’Andic demana als fills de l’empresari més diners de l’herència
- MÚSICA Rosalía anuncia un àlbum fet "per primer cop sense por del fracàs"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Enfrontament institucional El Govern es desmarca del xoc entre la RAE i el Cervantes
- Sanitat animal Una vintena de països ja han tancat la frontera al bestiar boví espanyol per la dermatosi, la llengua blava i la grip aviària
- Música Eric Clapton tornarà a Barcelona el maig del 2026 després de més de 20 anys del seu últim concert a la ciutat
- Denúncia social Una vida digna també és salut mental
- Morts en solitud Espanya no exigeix als jubilats acreditar que continuen vius per cobrar la jubilació
- Palmarès ‘La hermanastra fea’, millor pel·lícula al festival de Sitges