CANVIS EN LA DIRECCIÓ
Aena nomena el nou director de l'aeroport de Sabadell
José Andrés Domínguez Matas substituirà Juan Crespo com a responsable de l'aeroport de la cocapital vallesana

zentauroepp45416371 lucena aena181010192457
Els aeroports de Girona-Costa Brava, Reus i Sabadell tindran, a partir del 20 de setembre, nous directors. Juan Crespo Sánchez assumeix la direcció de l’Aeroport de Reus i cessa com a director del’Aeroport de Sabadell, on serà rellevat en el càrrec per José Andrés Domínguez Matas.
El nou director
Domínguez Matas és Enginyer Tècnic Industrial i Enginyer Superior en Automàtica i Electrònica Industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya. A més, ha realitzat el Màster d’Instal·lacions en Edificis per a l’FPC.
Es va incorporar a Aena el 1998, en l’àrea d’Enginyeria i Manteniment de l’aeroport barceloní, on ha exercit diferents responsabilitats, entre les quals destaquen haver sigut cap de la secció de baixa tensió (2003-2005) icap del departament d’energia elèctrica (2007-2008). En l’actualitat i des de setembre del 2008, José Andrés Domínguez és responsable del departament de sistemes elèctrics del’Aeroport Josep Tarradellas Barcelona-el Prat.
Notícies relacionadesDes d’Aena destaquen com als seus principals assoliments la participació en la posada en marxa del sistema d’energia associat a la inauguració de la Terminal T1, la participació en l’obtenció de la Certificació de l’aeroport, la modernització de les instal·lacions de la Terminal T2 i la implantació de tecnologies eficients.
Més notícies de Sabadella l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Ferran Olivé, tresorer del FC Barcelona: "Limak té més solvència tècnica que totes les constructores espanyoles"
- TRIBUNALS La justícia reactiva la investigació de la mort d’Andic
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- SANITAT València tampoc fa tots els cribratges de càncer
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Científic de prestigi Manel Esteller deixa l’Institut Josep Carreras després d’una auditoria per presumptes irregularitats
- A Barcelona Un cotxe es precipita a la rambla del Carmel al sortir d’un pàrquing marxa enrere
- NEGA QUALSEVOL POLÈMICA Hansi Flick, sobre Lamine Yamal: «té una actitud molt professional, en la seva vida privada no m’hi fico»
- Gir judicial Jonathan Andic, de testimoni a investigat: ¿què sabem i què no de la mort del fundador de Mango?