Polèmica sociopolítica
L’exdona d’un alcaldable de Rubí denuncia l’«ús polític» de la seva intimitat a dos mesos de les municipals
El candidat Toni García va manifestar que està sent víctima d’una campanya política, fruit de dues denúncies
Acusacions creuades. El candidat a l’alcaldia de la formació Veïns per Rubí, Toni Garcia, denunciat per maltractador, va manifestar aquest que «és víctima d’una conjura ordida per part de la seva exdona».
Garcia va manifestar que «està sent víctima d’una campanya política contra la seva persona, arran de dues denúncies presentades per la seva exparella» i que va qualificar de «falses». Aquest dilluns, 27 de març, s’ha pronunciat la seva exdona, des de l’anonimat, ja que no vol posicionar-se «davant el focus mediàtic».
A través d’un comunicat, firmat pel representant de la família de l’exparella del candidat, Antonio Santiago García, denuncia que «es va utilitzar la seva imatge com a polític i personatge públic per mediatitzar la seva exdona, per desprestigiar-la i, en conseqüència, també els seus fills, els quals són menors».
En relació amb la denúncia, en el comunicat s’explica que «posar a disposició judicial els fets no va ser una decisió fàcil»: «Demanem que es deixi d’especular i confabular sobre aquests fets tan greus», insisteixen.
Es pot recordar que el comunicat «és una resposta per demanar respecte, davant la polèmica mediàtica que va provocar la roda de premsa», capitanejada per Toni Garcia i el seu advocat, Raül García Barrosso.
Llegeix totes les notícies de Rubí a EL PERIÓDICO Rubí
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Hostaleria Abaixa la persiana el restaurant de Pep Guardiola: últims dies
- Pla del Govern Catalunya renovarà 20 barris degradats amb una inversió total de 412 milions
- Previsió meteorològica Catalunya reactiva els seus plans davant inundacions davant les intenses pluges previstes per a aquest divendres i dissabte
- Nostàlgia mil·lennista La revista ‘SuperPop’ torna als quioscos amb una edició especial de Rosalía
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
