Moda circular
El 19 de novembre torna a Rubí la Setmana Europea de Prevenció de Residus
La Gran Acció i Refira’t són les dues propostes principals, en el marc de les quals s’instal·laran una desena de punts de peces tèxtils i altres productes de segona mà

Rubí (Vallès Occidental) torna a celebrar un any més la Setmana Europea de la Prevenció de Residus, que té per objectiu organitzar accions de sensibilització sobre la necessitat d’evitar la generació de residus. Concretament, en aquesta edició posa el focus en la moda circular.
La ciutat celebrarà la setmana amb dues iniciatives principals: La Gran Acció i Refira’t, dues propostes que se celebraran el 19 de novembre de 10.30 a 14.00 h i en el marc de les quals s’instal·laran una desena de punts de peces tèxtils i altres productes de segona mà.
Paral·lelament, al carrer Montserrat es podrà visitar l’exposició ‘Segueix el fil’, que reflexiona sobre la problemàtica dels residus tèxtils i el seu impacte al planeta. També s’han programat activitats infantils com ara inflables i tallers.
Notícies relacionadesA partir del 21 de novembre i durant tota la setmana, s’expandirà a les escoles i instituts de la ciutat ‘Rubiclak’, una iniciativa per a la recollida d’oli de cuina utilitzat. També se celebraran, ‘Ecotallers en clau de Re’, el servei de reutilització ‘La trocalleria és mou’ es traslladarà a diferents barris i el ‘Dimecres manetes’ es traslladarà al Punar en una edició especial de carrer.
Llegeix totes les notícies de Rubí a EL PERIÓDICO Rubí
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Entrevista Andreu Buenafuente: «A hores d’ara ja no em preocupa aixecar polseguera»
- Investigació en marxa ¿Què ha passat a Cornellà? Les claus de l’atropellament múltiple al camp de l’RCD Espanyol
- Famosos La gran ficada de pota de Lola Índigo després de l’atropellament a Cornellà: ha hagut de demanar perdó
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Alerta màxima de la Policia pel que està passant a les xarxes socials
- Ministra d’Inclusió. El repte de governar Saiz: "És necessària la política del retrobament"
- Esmorzar de ‘Diario de Noticias’ i EL PERIÓDICO Illa: "Quan Catalunya i Navarra lideren, Espanya avança i Europa s’enforteix"
- Atletisme "¿La plata europea? Continuo sent el mateix pringat"
- TENNIS L’Alcaraz més "intel·ligent" se cita amb Sinner en la final de Roma