Igualtat

Rubí posa en marxa una campanya per promoure la vocació industrial i tecnològica entre les dones

‘Dona la volta a la indústria’ és una iniciativa que pretén combatre el biaix de gènere en el teixit empresarial

Rubí posa en marxa una campanya per promoure la vocació industrial i tecnològica entre les dones

Rubí Forma

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

L’Ajuntament de Rubí (Vallès Occidental) ha posat en marxa la campanya ‘Dona la volta a la indústria’ per per promoure les vocacions industrials i tecnològiques de les dones.

La iniciativa es desenvoluparà ‘online’ i s’articularà al voltant de quatre vídeos que recullen l’experiència de dones que treballen en professions industrials o relacionades amb la tecnologia.

Es tracta de Laiba Khanum, alumna de FPGS de Robòtica i Automatització industrial de l’institut JV Foix; Judith Borrego, analista de laboratori en control de qualitat en MOEHS Catalana; Claudia Maria García, gerent de Rubí Social i enginyera de Robòtica i intel·ligència Artificial; i Carla Guillén, directora del vertical d’automoció per a Espanya i Portugal de DSV.

L’objectiu de la campanya ‘Dona la volta a la indústria’ és sensibilitzar el teixit empresarial, els centres educatius i la ciutadania per promoure les vocacions industrials i tecnològiques entre les dones. A més, també pretén posar en valor el talent de les dones que han escollit professions relacionades amb la indústria a Rubí i que són un exemple per a moltes dones que estan valorant triar aquesta opció.

«La igualtat d’oportunitats entre dones i homes és una prioritat del govern municipal. Amb aquesta campanya fem un pas més per fomentar les vocacions tecnològiques entre les dones per avançar cap a una societat en què no hi hagi biaix de gènere», ha declarat l’alcaldessa, Ana María Martínez.

Notícies relacionades

La campanya es podrà veure a través de les pàgines web de l’Ajuntament de Rubí i Rubí Forma i les xarxes socials corporatives municipals a partir d’avui.

Llegeix totes les notícies de Rubí a EL PERIÓDICO Rubí