CINE CATALÀ
Rubí acull una nova sessió del Cicle Gaudí que organitza l'Acadèmia del Cinema Català
El 13 de setembre, el Teatre Municipal La Sala reproduirà 'Els dies que vindran', amb María Rodríguez i David Verdaguer com a protagonistes

zentauroepp47429233 malaga spain march 20 the actress maria rodriguez l t190320201211 /
El Cicle Gaudí, organitzat perl’Acadèmia del Cinema Català, es reprendrà el pròxim 13 de setembre amb la pel·lícula 'Els dies que vindran'. El Teatre Municipal La Sala serà una de les 25 sales de la província de Barcelona que projectaran aquest llargmetratge dirigit per Carlos Marqués-Marcet i protagonitzat per David Verdaguer i María Rodríguez.
“Després de ‘10.000 km’ i 'Terra ferma', Marqués-Marcet es torna a posar darrere de la càmera per relatar l’embaràs de la Vir i el Lluís: les seves pors i alegries, les seves expectatives i realitats, però també les conseqüències d’aquesta experiència en la seva relació”, expliquen des del consistori. La pel·lícula utilitza l’embaràs real de la parella d’actors per explorar la dificultat de compartir amb l’altre aquesta vivència transformadora.
Seu del cicle des del 2016
La pròxima sessió del Cicle Gaudí serà el 18 d’octubre i portarà a la ciutat el drama 'La vida sense la Sara Amat', de Laura Jou. Totes les pel·lícules del cicle es podran veure a partir de les 21 h.
Notícies relacionadesRubí és un dels municipis que acullen el Cicle Gaudí des dels seus inicis, el 2016. Aquest circuit estable de cine permet que diverses poblacions puguin disfrutar, una vegada al mes, de projeccions simultànies de produccions catalanes recents.
Més notícies de Rubíen l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Futbol El Barça va concedir a Limak l’obra del Camp Nou malgrat que un informe tècnic li atorgava la pitjor puntuació
- Horta-Guinardó Les disputes obliguen a tancar l’Associació de Veïns del Carmel
- Testimoni Commoció a València per l’home trobat mort després de 15 anys: «Mentre pagues, ningú es preocupa de si ets viu»
- Conflicte al Pròxim Orient Hamàs allibera tots els ostatges vius i Israel entrega 2.000 presoners palestins
- Seguretat Social El Govern proposa apujar la quota dels autònoms entre 11 i 200 euros el 2026
- Així és com pots evitar una de les estafes telefòniques més comunes de l'any 2025
- L'ànima vella i l'esperit jove del Toro més contemporani
- Sense previsió de represa La dana Alice obliga a cancel·lar 27 trens en el corredor ferroviari entre Barcelona i València
- Seguretat Social El Govern proposa apujar la quota dels autònoms entre 11 i 200 euros el 2026
- Futbol El Barça va concedir a Limak l’obra del Camp Nou malgrat que un informe tècnic li atorgava la pitjor puntuació