Més de 1.000 pacients parlen de la seva experiència a iDental

Són part de les més de 250.000 persones ateses en els seus dos anys de vida

antonio

antonio
piedad
cadiz-2
selfie

/

2
Es llegeix en minuts
D. R. / Barcelona

Per a José Antonio, “a iDental es compleixen els somnis”. Ell i la seva mare, María Teresa, són pacients de la clínica de Màlaga, on han rebut un tractament assequible a les seves possibilitats. Fins ara no havien pogut anar al dentista perquè no disposaven dels recursos econòmics necessaris. “Quan em van dir que em podia fer el tractament que necessitava no m'ho creia, em vaig emocionar”, diu. Les seves opinions només són dues de les més de 1.000 que des d'iDental han recollit a les seves clíniques. Testimonis que parlen d'emoció, alegria i, sobretot, de satisfacció amb el tracte rebut. Madrid, Gijón, València, Cadis… en total 23 províncies repartides per tot Espanya on la tònica no canvia: iDental ofereix una ajuda necessària i fins ara no coberta al nostre país i passa l'examen amb nota.

A la seva pàgina web es poden veure les més de 1.000 opinions en què els pacients de les diferents clíniques expliquen les seves experiències. Tots destaquen la professionalitat i el tracte dels odontòlegs per sobre de la resta de coses. Jessica comenta a la seva entrevista que, fins ara, els nervis li impedien anar al dentista, i de quina manera els odontòlegs d'iDental l'han fet sentir còmoda i tranquil·la: “Aquí he perdut la por”. Per a Carlos, madrileny, els seus professionals són l'aposta més forta de les clíniques: “La professionalitat és la mateixa o millor que en altres centres molt més cars”; i per la seva banda, la malaguenya Concha, una de les pacients més alegres, amb un dels vídeos més vistos del canal, parla entre rialles de la proximitat “del seu odontòleg guaperes”. En definitiva, diferents paraules i accents per definir l'èxit dels treballadors de les clíniques. 

L'objectiu de la clínica és que l'odontologia arribi a tots sense excepció

Les instal·lacions tampoc passen desapercebudes per als pacients. Els centres iDental destaquen, sobretot, per les seves dimensions, però també pels equips odontològics d'última generació de què disposen. Óscar les defineix com a “molt modernes i àmplies”, i José Antonio agraeix la quantitat de sofàs repartits pel centre per facilitar l'espera dels pacients. 

Notícies relacionades

A la web d'opinions queda constància de les diferents edats, sexes i perfils dels milers de pacients que fins ara han sigut atesos a iDental. Tots tenen un denominador comú: l'agraïment que senten al ser beneficiaris del seu sistema d'ajudes, un sistema que permet que el pressupost sigui el més adequat per a cadascú. Ells són part dels més de 250.000 pacients que iDental ha tractat des del seu naixement, l'any 2014.

“Sense iDental això no hauria sigut possible”. Julia resumeix així el sentiment d'aquests pacients i l'objectiu que l'empresa es va marcar l'any 2014 quan va obrir les portes i que compleix cada dia: que l'odontologia arribi a tothom sense excepció.