‘Fan Day’ edició «Loading Summer»

Eurostars Hotels dona la benvinguda a l’estiu regalant 60 estades

Eurostars Hotels celebra una nova edició del seu consolidat concurs «Fan Day» i amb ell dona la benvinguda a l’estiu més desitjat dels últims anys. En aquesta ocasió, la companyia hotelera ha volgut apel·lar a les ganes de viatjar i oblidar la rutina a la qual ens ha sotmès la pandèmia

Eurostars Hotels dona la benvinguda a l’estiu regalant 60 estades
2
Es llegeix en minuts

En aquesta ocasió, la companyia hotelera ha volgut apel·lar a les ganes de viatjar, al desig de recuperar l’anhelada llibertat i abandonar l’obligada rutina a la qual ens ha sotmès la pandèmia. 

Per això, el dijous 17 el juny se celebrarà el «Fan Day, Summer edition» sota el lema «Loading Summer» i se sortejaran un total de 60 estades de dues nits amb esmorzar inclòs en una selecció d’allotjaments d’Espanya i Portugal. ¿Com participar-hi? 

N’hi haurà prou amb registrar-se a la web habilitada especialment per a l’ocasió per aconseguir alguna de les 50 estades que surten a concurs per aquesta via. Les 10 restants seran per als més afortunats d’entre els seguidors d’Instagram de la marca. S’hi pot participar durant tota la setmana, a partir de dilluns dia 14 de juny.

Durant la jornada del dia 17 de juny es farà pública la relació de guanyadors. Així, des de les 10 del matí i fins a les 7 de la tarda, cada hora s’anunciaran els afortunats guanyadors de 50 estades gratuïtes per hotel. Els participants hauran de ser seguidors del perfil oficial d’Eurostars Hotels a Facebook i Instagram i, a més, registrar-se a la pàgina web creada especialment per al concurs. Una vegada donats d’alta, podran inscriure’s en la promoció i escollir els hotels que prefereixin per optar a una d’aquestes 50 estades de somni.

Les 10 estades addicionals, que s’assignaran a seguidors de la marca a Instagram, seran igualment anunciats el dia 18 de juny a través del perfil oficial d’Eurostars Hotels en aquesta xarxa social. Els deu hotels participants en aquesta edició han sigut seleccionats per l’atractiu de la seva ubicació perquè estan emplaçats en entorns de gran riquesa cultural i/o paratges naturals de gran bellesa. Així, componen aquest elenc:

  1. Eurostars Torre Sevilla (Sevilla)

  2. Eurostars Pazo Sober (Sober, Lugo)

  3. Eurostars Convento Capuchinos (Segòvia)

  4. Eurostars Museum (Lisboa, Portugal)

  5. Eurostars Grand Marina (Barcelona)

  6. Eurostars Aliados (Porto, Portugal)

  7. Eurostars Hotel Real (Santander)

  8. Eurostars Palace (Còrdova)

  9. Eurostars Madrid Tower (Madrid)

  10. Eurostars Washington Irving (Granada)

Notícies relacionades

El gran èxit d’aquesta iniciativa, que en la seva última edició va batre rècord de participació, l’ha convertit en una cita ineludible per a seguidors i clients de la companyia. Amb aquesta acció, Eurostars Hotels torna a utilitzar les xarxes socials com a canal per acostar-se als seus clients, premiar la seva confiança i donar-los l’oportunitat d’allotjar-se als seus establiments i descobrir noves destinacions.

Estades Clean & Safe

Estades Clean & SafeLa companyia ha engegat als seus hotels el programa Estances Clean & Safe, un extens protocol que reforça la seguretat d’hostes i treballadors. Aquestes mesures se centren a potenciar al màxim els processos de neteja i higienització de les instal·lacions i estableixen mecanismes que permeten assegurar el distanciament social en els diferents espais. Així mateix, s’intensifica la comunicació amb els clients, tant abans de l’arribada com a l’hotel i s’estableixen nous mètodes ‘contactless’ per als tràmits de ‘check-in’ i ‘check-out’ mitjançant la digitalització de processos. També l’organització dels serveis de restauració ha sigut completament redissenyada per garantir la protecció dels hostes.