Vox
Vox ignora Olona després de la seva entrevista amb Évole: «És una campanya. Hi haurà més atacs»
El portaveu del partit ultra evita esmentar el nom d’Olona i es remet a unes declaracions d’Abascal de fa dies: «Ja va dir que s’agreujaran els atacs», va assegurar
Ni una paraula sobre Macarena Olona. El portaveu del Comitè d’Acció Política de Vox, l’eurodiputat Jorge Buxadé, ni tan sols va pronunciar el nom de l’exdirigent del partit malgrat les múltiples preguntes sobre la seva aparició aquest diumenge en el programa de Jordi Évole a La Sexta. Es va limitar a defensar una vegada i una altra «com de necessària i imprescindible» és, segons el seu parer, la tasca que porta a terme la Fundació Disenso (el ‘think tank’ que el partit va fondre el 2020) i sobra la qual hi ha ombres de finançament irregular.
La mateixa Olona va assegurar en l’entrevista que el partit va desviar dos milions d’euros públics a aquesta fundació i va criticar una manca de transparència absoluta dins de l’organització a la qual pertanyia. Però Buxadé va afirmar en alguns moments que el finançament de Disenso és «plenament regular» i va donar per fet que es tracta d’una campanya contra el que és, segons la seva opinió, «l’element de guerra cultural més fort, autònom i influent de tot Hispanoamèrica».
«Jo entenc que el Fòrum de São Paulo està molt preocupat. Que l’agenda globalista i l’extrema esquerra nord-americana, europea i espanyola estan molt preocupats. Ja ho va dir Santiago Abascal a Múrcia la setmana passada. S’agreujaran els atacs», va dir Buxadé, i va comentar a més que el PSOE «ha contractat un especialista en xarxes socials per destruir l’enemic».
- Avui al matí Cues en la inauguració de la nova botiga de Nude Project a Barcelona: «He dormit al carrer per ser el primer»
- Guerra a l’Orient Mitjà El ministre d’Exteriors de l’Iran es reuneix amb líders pakistanesos en preparació d’una possible segona ronda de negociacions amb els EUA
- Reunits a Puigvert d’Agramunt Uns 70 alcaldes de la Catalunya rural demanen canvis urbanístics per «fomentar l’arrelament» als pobles
- Calendari laboral Sabadell acaricia dos ponts festius seguits, amb un superpont abans de les vacances només per a qui pugui agafar-se dies
- Guerra a l’Orient Mitjà ¿Què se sap de les negociacions entre els EUA i l’Iran a Islamabad?
