Al maig

L’home que va colpejar el cotxe de Sánchez en una visita a Ceuta s’enfronta a 4 anys de presó

La Fiscalia sol·licita aquesta pena per dos delictes de resistència i desobediència greu a l’autoritat, amb l’agreujant de reincidència

L’home que va colpejar el cotxe de Sánchez en una visita a Ceuta s’enfronta a 4 anys de presó
1
Es llegeix en minuts

L’home que va colpejar el cotxe del president del Govern, Pedro Sánchez, en senyal de protesta per la seva visita a Ceuta després de les allaus de milers de persones per la frontera amb el Marroc s’enfronta a quatre anys de presó per dos delictes.

La Fiscalia de Ceuta ha sol·licitat aquesta pena per dos delictes de resistència i desobediència greu a l’autoritat, amb l’agreujant de reincidència, després d’haver-se saltat els cordons policials per insultar i colpejar el vehicle oficial en què viatjava Sánchez juntament amb el ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska.

Els fets van tenir lloc el 18 de maig del 2021, quan Pedro Sánchez va visitar oficialment la ciutat autònoma després de les allaus d’immigrants per la frontera amb el Marroc, segons han informat a EFE fonts judicials.

Notícies relacionades

A la seva sortida de l’heliport civil de Ceuta un grup de persones es va concentrar davant de la instal·lació aeroportuària per expressar la seva protesta per la situació que s’havia produït en el pas fronterer amb l’entrada de milers d’immigrants marroquins.

L’home, que és l’únic imputat, també s’enfronta a una multa de 12 euros diaris durant dos anys així com al pagament de 252 euros en concepte de responsabilitat civil pels danys causats a un vehicle oficial.