Extrema dreta
Vox no recolzarà que Madrid dediqui un carrer a Almudena Grandes
Buxadé diu que una cosa és la pena per la mort d’una persona i una altra de diferent «fer política»

El portaveu del Comitè d’Acció Política de Vox, Jorge Buxadé, ha traslladat aquest dilluns el seu condol a la família de l’escriptora Almudena Grandes però ha avançat que «probablement» el partit no recolzi que es posi el seu nom a un carrer o un altre lloc de la ciutat de Madrid.
En roda de premsa, Buxadé ha dit voler ser prudent fins a conèixer els termes en els quals es proposa ‘batejar’ amb el nom de l’escriptora morta aquest dissabte un espai de la capital, però ha explicat que una cosa és la pena per la mort d’una persona i una altra de diferent «fer política».
Notícies relacionades«No puc prejutjar perquè no conec en quins termes es presentarà aquesta moció, però essent una moció de l’extrema esquerra és molt probable que Vox no s’hi adhereixi», ha avançat en roda de premsa respecte a la iniciativa que va anunciar Més Madrid.
Buxadé ha insistit que el seu portaveu a l’Ajuntament de Madrid, Javier Ortega Smith, participarà per exemple en un minut de silenci per l’escriptora si es convoca i «no es polititza»; però creu que no es pot demanar «una adhesió a les idees de la persona morta».
- ‘La cita’ Sandro Rosell i els seus amics especials de presó: dos funcionaris, dos exinterns i un capellà
- BARCELONEJANT Cunyades de luxe en la gala més top
- Polèmica RTVE demanarà una auditoria del televot espanyol després del suport aclaparador a Israel
- Àustria guanya Eurovisió i Melody s’immola
- Prèvia del derbi català Un nou vídeo de l’atropellament massiu a Cornellà revela que la conductora ja havia arrossegat aficionats abans