On Catalunya

Experiències en altura

Els millors terrats de BCN per a les tardes d’estiu

Passa-t’ho en gran. En aquests mesos estivals, redescobreix els racons de dalt dels edificis de la capital catalana. Plans amb brisa assegurada

El recién estrenado rooftop Bonavista en el Hotel Moxy

El recién estrenado rooftop Bonavista en el Hotel Moxy / Hotel Moxy

2
Es llegeix en minuts
Abel Cobos
Abel Cobos

Periodista

Especialista en cultura digital, tendències i oci.

Ubicada/t a Barcelona

ver +

¿Vols mirar els guiris per sobre de l’espatlla? Fes-ho literalment des dels terrats de Barcelona. Racons a la part alta dels edificis amb vista de tot l’skyline de la ciutat i amb briseta directa. Perfecte per refrescar-se en les tardes d’estiu.

Primera recomanació, una que acaba de sortir del forn –no, tranquils, no està cremant–. És el Bonavista, el nou rooftop de l’Hotel Moxy (Mallorca, 1) amb ambientació dels setanta i dels vuitanta i a càrrec del Grup Confiteria. Un paradís retro amb colors pastís, contrastos sorprenents, línies corbes, estampats pop i fins i tot vaixella Duralex. Un nou must a la ciutat que ja s’ha posicionat com a pla viral.

Vistas desde el ‘rooftop’ de la planta 5 de Raima. /

Raima

Art a Raima

I de viral a viral: la terrassa amagada en una papereria que només obre una vegada al mes. És el rooftop de la planta 5 de Raima (Comtal, 27), la papereria més famosa de Barcelona. Aquests esdeveniments de tardeig, batejats com a Raima Evenings, es defineixen com un niu de creació artística. Tot i que té els elements imprescindibles d’un bon tardeig –begudes i música–, el que fa diferent aquesta festa és que l’art sempre hi és present. Per exemple, la sessió del juliol va ser un tardeig literari, amb intercanvis de llibres.

Una altra recomanació: un hotel a l’estiu no només es consagra al turisme, sinó que munta festes per a visitants i per a residents. No et pessiguis, existeix. Passa’t pel rooftop del Negresco Princess (Roger de Llúria, 16-18), l’agenda del qual està ben plena de plans que van des de bottomless brunches (barra lliure) fins a afterworks amb disjòqueis.

Grand Hotel Central. /

Uschi Burger-Precht

Piscina i vista

Notícies relacionades

Parlant d’hotels, el Grand Hotel Central (Via Laietana, 30) està a l’acabada de reformar Via Laietana (bona excusa per passejar-te i redescobrir aquesta odiada artèria barcelonina). Al seu rooftop hi ha una piscina, vista i fins al 30 d’agost celebraran l’Aegean Summer, una pop up de L’Atelier Barcelona que barreja pastisseria i còctels dissenyats per a l’ocasió.

Finalment, un nom que ja et sonarà: Kasa Hanaka. Tot i que no és la mateixa que creus. Aquest any va obrir un segon espai al Casal d’Entitats Mas Guinardó (plaça de Salvador Riera, 2), "amb una terrassa espectacular", prometen. L’estrella en aquest restaurant japonès són els seus udon. Sempre en conviuen dos en la carta, que canvien cada mes, i s’adapten a la temporada. Ara, durant l’estiu, un caldo fred per foragitar la calor. Una proposta de menjar amb una relació qualitat-preu inigualable que sempre es cola en les recomanacions dels barcelonins que saben menjar bé.