El debat de política general del Parlament de Catalunya, en DIRECTE
El ple, pendent de la decisió del Tribunal Suprem sobre la inhabilitació de Quim Torra

zentauroepp54986612 ple parlament200918103251 /
Aquest divendres el Parlament de Catalunya continua el debat de política general (DPG) que va iniciar dimecres amb la pausa de dijous per a la vista del Tribunal Suprem sobre la inhabilitació de Quim Torra. La sessió arrenca amb la incògnita sobre la sentència que adoptarà l’alt tribunal. El president ja ha dit que no convocarà eleccions.
La web d’EL PERIÓDICO ofereix en directe a partir de les 9.00 des del Parlament el ple de política general, possiblement l’últim de la legislatura.
Temes:
Govern Parlament Catalunya Independència de Catalunya Coronavirus a Catalunya Quim Torra Judici del 'procés'
- Sentència del TSJC Condemnen la Sagrada Família per acomiadar una treballadora l’endemà de deixar d’estar blindada per tenir un fill
- Préstecs Emancipació Illa llança una línia de crèdits sense interessos per ajudar els joves a pagar l’entrada del seu primer habitatge
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Perills del mosquit tigre: malalties que transmet i per això has d’avisar si et pica
- Resposta dels conservadors El PP lamenta que Sánchez opti per una "agonia lenta" i rebutja la censura: "Arribarem a la Moncloa d'una manera molt més neta"
- Compareixença a Ferraz Sánchez admet que ha perdut la majoria social i resistirà fins al 2027: "Lliurar el país al PP i Vox seria una irresponsabilitat"
- Perfil Montse Mínguez, els ulls de Salvador Illa a l'equip interí del PSOE després del cas Santos Cerdán
- Preinscripció escolar a Catalunya El 91,5% dels alumnes d'I3 i el 89,6% dels de 1r d'ESO han estat admesos al centre públic demanat en primera opció