després d'un debat intern
L'ANC de Berga no farà cap acte per la Diada per «responsabilitat amb la salut pública»

berga
L’ANC de Berga ha decidit no fer cap acte per la Diada «per responsabilitat amb la salut pública». Segons han manifestat des de la comissió encarregada d’organitzar l’acte del Berguedà, atès el context actual s’ha debatut i votat sobre la «conveniència» de fer o no l’acte. Finalment, s’ha optat per no portar-lo a terme.
Segons les mateixes fonts consultades per l’ACN, entre aquest dimecres i dijous l’ANC consultarà la resta de territorials de la comarca perquè ratifiquin la decisió. L’acte a Berga s’havia de portar a terme, de 5 a 7 de la tarda, a la plaça Tarascon i al carrer de la Sardana.
Temes:
- La vídua d’Andic demana als fills de l’empresari més diners de l’herència
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- S’accelera el desallotjament del bloc Venus de la Mina
- 10 famosos assenyalats
- Cas Koldo Aquestes són les "diferències irreparables" que han motivat el canvi d’advocat d’Ábalos
- Corresponsabilitat: «¿Quants homes hi ha en el grup de WhatsApp de la vostra escola?»
- L’ASSEMBLEA DE COMPROMISSARIS BLAUGRANA Assemblea de Compromissaris: la UEFA volia castigar el Barça sense jugar la Champions una temporada, segons revela Laporta
- LLEI DE MEMÒRIA DEMOCRÀTICA El Govern xifra en més d’1,5 milions les peticions de nacionalitat per la llei de nets
- Estudi científic Deixar de fumar frena el deteriorament cognitiu que provoca el fum, millora la memòria i contribueix a la fluïdesa verbal
- La caixa de ressonància La música puja i, per tant, els preus també ho faran