ESCÀNDOL A LA ULTRADRETA
Més Madrid denunciarà davant de la fiscalia Monasterio per falsedat documental
La líder de Vox a Madrid va tramitar fins al 2016 plans d'obra amb un visat fals de l'Escola d'Aparelladors, segons publica 'El País'

La presidenta de Vox Madrid, Rocio Monasterio, durante un desayuno informativo de Europa Press en el que han participado la presidenta de la Comunidad de Madrid, Isabel DÃaz Ayuso y el vicepresidente de la Comunidad de Madrid, Ignacio Aguado, en Madrid (España), 16 de enero de 2020. /
Més Madrid denunciarà aquest divendres davant de la Fiscalia Provincial la diputada autonòmica i líder de Vox a la Comunitat, Rocío Monasterio, per un presumpte delicte de falsedat en document públic.
La denúncia contra Monasterio serà presentada a les 10.30 hores pels regidors de Más Madrid Marta Higueras, Rita Maestre i José Manuel Calvo.
Segons ha publicat ‘El País’, la líder de Vox a Madrid va tramitar fins al 2016 plans d’obra amb un visat fals de l’Escola d’Aparelladors.
Denunciada per intrusisme
Més Madrid ja va denunciar el novembre passat Monasterio davant del Col·legi Oficial d’Arquitectes de Madrid, que manté oberta una investigació pels presumptes delictes d’intrusisme professional comesos entre el 2000 i el 2009.
En aquells anys, segons Més Madrid, la diputada «no tenia encara titulació» i, no obstant, «va estar exercint o realitzant activitats relacionades amb la professió d’arquitecte».
Monasterio es defensa
La portaveu del partit ultradretà a l’Assemblea de Madrid assegura que no ha falsejat visats: «Aportar a l’Ajuntament el 2016 còpies d’un expedient de fa 15 anys, no és falsejar un visat». «És complir el que et demanen. Falsejar-lo seria aportar una cosa diferent. Tot això us ho explico amb afecte... ¡progres!», ha recalcat.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Per unanimitat Barcelona retira la medalla d'honor al mèrit a Rosa Peral
- Administració pública Un tribunal anul·la l’elecció d’un alt càrrec per mèrits sobrevalorats
- La prima negativa de l’opa al Sabadell cau a la meitat
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"
- Jaume Collboni. Alcalde de Barcelona "Esteu fent militància per Barcelona"