CONTRA LA CONSTITUCIÓ
Cs planteja debatre la il·legalització de la Fundació Francisco Franco i les "associacions separatistes"
"Estic d'acord a respectar la llibertat d'expressió fins i tot quan atempta contra els valors constitucionals", emfatitza Villegas

GRAF2413 MADRID 15 01 2018 - El secretario general de Ciudadanos Cs Jose Manuel Villegas ofrece una rueda de prensa sobre actualidad en la sede de la formacion EFE Luca Piergiovanni /
El secretari general de Ciutadans, José Manuel Villegas, ha afirmat aquest dimarts que si bé el partit no s'havia plantejat la possibilitat d'il·legalitzar la Fundació Francisco Franco com ha demanat el PSOE al Senat, està disposat a "obrir el debat", perquè creu que "és interessant".
"Estic d'acord a respectar la llibertat d'expressió fins i tot quan atempta contra els valors constitucionals, però crec que és un debat que una societat madura com l'espanyola pot posar sobre la taula", ha assenyalat en relació amb la pervivència i el finançament públic d'aquelles organitzacions que defensen principis "que van contra els valors constitucionals".
Notícies relacionadesEn una entrevista amb la Cadena Ser, Villegas ha incidit que com a català, ell està "patint associacions que reben diner públic i que defensen principis que estan contra els valors constitucionals", com "associacions separatistes".
"El debat en una societat madura sobre si s'han de posar límits a aquestes associacions crec que és legítim i que el podem obrir, però crec que les conseqüències que tingui o les resolucions que s'adoptin hauran de ser consensuades", ha afegit.
Referèndum a Catalunya Memòria històrica ANC Òmnium Cultural Ciutadans Senat PSOE Catalunya Independència de Catalunya
- La realitat imita l’art El petit poble de Lleida on Picasso va superar el seu bloqueig artístic
- Històries de LEs Glòries (I) Quan les Glòries van poder ser Sant Jaume
- Espai cultural L’Ateneu Barcelonès atrau ‘expats’ àvids de llengua i cultura catalana
- ANÀLISI En el punt de mira, l’UCO no desisteix
- La demanda d’habitatge gira cap a les llars unipersonals
- Ola de calor El Port de Tarragona instal·la sis nous punts d'hidratació a l'interior del recinte portuari
- Del 8 al 19 d'agost Festes de Sant Magí 2025 a Tarragona: aquests són els actes imprescindibles
- Salut Aurelio Rojas, cardiòleg: «El 90% de les persones utilitza malament l’oli d’oliva»
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Cisma blaugrana Ter Stegen es nega a firmar l’informe mèdic de la seva lesió i agreuja el seu pols amb el Barça