El Parlament rendeix homenatge a Miguel Ángel Blanco amb un hemicicle semibuit
Al minut de silenci no hi ha anat ni Albiol ni Puigdemont, i tots els diputats de la CUP s'han absentat

dcaminal39279282 minuto de silencio por el asesinato de miguel angel blanco e170713092646 /
El Parlament ha començat el ple d'aquest dijous guardant un minut de silenci en record del regidor del PP Miguel Ángel Blanco, assassinat per la banda terrorista ETA fa 20 anys.
En un hemicicle semibuit, ja que hi havia poc més de 40 diputats, ha destacat l'absència de tots els líders parlamentaris menys el de Catalunya Sí que es Pot, Lluís Rabell.
Ni Jordi Turull (Junts pel Sí), ni Inés Arrimadas (Ciutadans), ni Miquel Iceta (PSC) han assistit a l'homenatge, i tampoc el líder del grup que havia demanat el minut de silenci, Xavier García Albiol (PPC). Tampoc hi havia cap diputat de la CUP.
Del Govern, s'ha absentat el president, Carles Puigdemont, i han fitxat el vicepresident, Oriol Junqueras, la portaveu, Neus Munté, el conseller d’Interior, Jordi Jané, i la consellera d'Agricultura, Meritxell Serret.
Sí que hi ha assistit al complet la Mesa del Parlament: la presidenta, Carme Forcadell; el vicepresident primer, Lluís Corominas; el segon, José María Espejo-Saavedra; la secretària primera, Anna Simó; el segon, David Pérez; el tercer, Joan Josep Nuet, i la quarta, Ramona Barrufet.
La sessió de dijous acostuma a començar amb diversos punts de l'ordre del dia que no requereixen votació, fet que suposa que diversos diputats no stiguin al plenari, i aquesta conducta no ha canviat aquest dijous malgrat el minut de silenci.
Junts pel sí Catalunya Sí que es Pot ETA Ciutadans CUP PPC Terrorisme PSC PSC Miguel Ángel Blanco
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Ciutats amigues Tarragona s'agermanarà amb Voiron (França) aquestes festes de Santa Tecla amb el licor Chartreuse com a símbol d'unió
- Proposta del Govern La futura Llei del Taxi preveu eradicar les VTC urbanes a Barcelona i reservar aquest servei només al taxi
- Seguretat viària Més de 70.000 catalans estan en llista d'espera per examinar-se de la prova pràctica del carnet de conduir
- Pàrquing lliure Aparcar gratis a Barcelona: on estacionar sense pagar i sense multes
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."