LA PLAGA DE LA CORRUPCIÓ
undefined39066592 madrid 26 06 2017 politica comisi n en el congreso de lo170626103229
La compareixença de Luis Bárcenas al Congrés, en directe
L'extresorer del PP no té intenció de parlar per no destorbar la seva defensa
L'extresorer del PP Luis Bárcenas va aquest dilluns al Congrés dels Diputats per comparèixer en la comissió d'investigació del suposat finançament il·legal del PP, encara que no té intenció de parlar per no destorbar la seva estratègia de defensa en els casos en què està immers.
Amb la compareixença de Bárcenas s'obren els treballs d'aquesta comissió, que ha centrat bona part de la batalla política al Congrés, amb tota l'oposició unida davant el PP. El PSOE, Podem i Ciutadans, juntament amb altres partits de l'oposició, han acordat amb la seva majoria els treballs i les compareixences, mentre que el PP s'ha quedat sol demanant limitar el període i l'objecte a investigar, encara que no descarta recórrer al Tribunal Constitucional amb aquest reclam. Aquesta contesa, a més, no s'ha quedat a la Cambra baixa i ha portat els populars a impulsar al Senat el que havien pretès al Congrés: una comissió per investigar el finançament de tots els partits.
El format de la seva compareixença és monogràfic, de manera que cada grup disposarà de 20 minuts per formular-li totes les qüestions que vulguin i que previsiblement quedaran sense resposta.
Fa 3173 dies
Fa 3173 dies
Fa 3173 dies
Fa 3173 dies
Fa 3173 dies
Fa 3173 dies
Fa 3173 dies
Fa 3173 dies
Fa 3173 dies
Fa 3173 dies
Fa 3173 dies
Fa 3173 dies
Fa 3173 dies
Fa 3173 dies
Fa 3173 dies
Fa 3173 dies
Fa 3173 dies
Fa 3173 dies
Fa 3173 dies
Fa 3173 dies
Fa 3173 dies
Fa 3173 dies
Fa 3173 dies
- Terrassa podrà multar les famílies amb fills absentistes: sancions de 3.000 euros en casos greus
- Projecte per revertir-ho El català no aconsegueix sortir de les aules a Barcelona: el 75% dels joves només utilitza el castellà en l’oci i l’esport
- Yolanda Ramos encén la polèmica pels influencers als Goya: “Jo estava en pijama a casa meva”
- Hores extres Girona haurà de pagar més de 300.000 euros per 42 sentències favorables als treballadors municipals
- Sense climatització a les aules Fred i calor a les escoles i confort tèrmic per llei a les granges: «Són més importants els pollastres que els nens»
