El 'fake' sobre Albert Rivera que ha enganyat Íñigo Errejón
El dirigent de Podem rectifica a Twitter després de creure's i difondre un muntatge sobre el líder de Ciutadans
riverafake
Aquest dimecres al migdia ha corregut com la pólvora per les xarxes socials una imatge del debat d'investidura suposadament difosa per TVE en què el líder de Ciutadans, Albert Rivera, apareixia identificat al rètol com a "portaveu del PP". El presumpte lapsus de l'ens televisiu ha donat peu a tota mena de comentaris a Twitter i fins i tot l'han aprofitat alguns rivals polítics per carregar contra el partit taronja... Fins que s'ha demostrat que era un 'fake', una mentida, i alguns que han anat per llana han acabat sortint esquilats.
El portaveu al Congrés i secretari polític de Podem, Íñigo Errejón, ha sigut un dels que s'han cregut la broma d'inici i ha tuitejat amb tota la intenció: "TVE interpreta el sentit del pacte entre Rajoy i Rivera". En pocs minuts, el seu missatge ha aconseguit gairebé mil retuits i més de 700 'm'agrada'.
TVE interpreta el sentido del pacto entre Rajoy y Rivera: #InvestiduraRajoy pic.twitter.com/Qa3mWfOwxY
— Íñigo Errejón (@ierrejon) 31 de agosto de 2016
Dues hores després, no obstant, Errejón no ha tingut més remei que rectificar, encara que hagi sigut en to jocós, i ha publicat un altre missatge en què ha reconegut que el "portaveu del PP" amb què suposadament TVE ha batejat Rivera era un 'fake'. "Per una vegada, la ficció ha superat la realitat", s'ha escudat el dirigent podemista. Però això no li ha evitat tota mena de comentaris en contra seu que des del flanc taronja i altres li han llançat després d'admetre el seu error.
Pues era fake! Por una vez la ficcion ha superado a la realidad. Una genialidad de @unmundolibre que ha engañado a medio Twitter.
— Íñigo Errejón (@ierrejon) 31 de agosto de 2016
Aún así no borres el tuit eh, no vaya a ser que no difameis lo suficiente a @Albert_Rivera, como ya hizo tu amigo Harry.
— P. (@pabdjf) 31 de agosto de 2016
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
- A Vilablareix Incendi al restaurant Mas Marroch dels germans Roca: crema tota la cúpula del local
- El SEPE paga 600 euros a qui completi cursos gratuïts el 2025: requisits i com sol·licitar-los
- Polèmica entre les subcontractes La Generalitat detecta desenes de treballadors turcs sensepapers a les obres del Camp Nou
- A Vilablareix Josep Roca lamenta l'incendi al Mas Marroch però assegura que veuen "el foc i el fum com a punt de partida de la creació"
- L’acusat d’assetjar la família de Canet de Mar que va demanar més castellà a l’escola: «Va ser la crispació del procés»
- Agressió sexual Una funcionària de Lledoners es veu obligada a coincidir amb l'intern que la va agredir sexualment
