Lluís Llach presidirà la comissió sobre el procés constituent
El diputat de JxSí agafa el relleu de Muriel Casals
La inesperada mort de Muriel casals, que va commocionar i va emocionar el Parlament la setmana passada, va tenir com a derivada molt secundària el buit de poder que va causar pel lloc pel qual la diputada havia sigut elegida, poc abans del seu accident, presidenta de la comissió d'estudi sobre el procés constituent. El grup parlamentari de Junts pel Sí ha decidit que sigui LLuís Llach, una altra de les personalitats de la societat civil que es van enquadrar en la llista electoral, el que agafi el relleu i presideix la comissió.
El 28 de gener, quan la comissió es va constituir, Casals i la diputada de la CUP Gabriela Serra es van fondre en una abraçada i l'expresidenta d'Òmnium va dir: "Ho farem bé, no podran". Va ser en aquella sessió quan Junts pel Sí i Catalunya Sí que es Pot van mostrar certa sintonia que, després, la reunió entre Carles Puigdemont i Lluís Rabell va reafirmar. Serà tasca també de Llach, que oscil·la entre aquests espais sobiranistes i d'esquerra, mantenir la sintonia.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Martorell s’electrifica Seat assegura el seu futur amb la inauguració de la nova planta d’acoblament de bateries a Martorell
- Detinguda a Platja d'Aro una dona amb cinc ordres de cerca i captura
- Aniversari de la mort Els fills d’Isak Andic es pronuncien per primera vegada per commemorar l’aniversari de la mort
- Buenafuente i Sílvia Abril no presentaran les campanades a TVE
