La Casa del Rei nega que hagi pressionat la infanta Cristina perquè deixi els seus titols

Un portaveu de la institució desmenteix també que s'hagi demanat a la filla del Monarca que es divorciï d'Urdangarin

Iñaki Urdangarin i la infanta Cristina, el 25 de novembre, després de visitar el Rei a l’hospital Quirón San José de Madrid.

Iñaki Urdangarin i la infanta Cristina, el 25 de novembre, després de visitar el Rei a l’hospital Quirón San José de Madrid. / EFE / SERGIO BARRENECHEA

1
Es llegeix en minuts

Ni laCasa del Rei ni Joan Carles o altres membres de la família reial han intentat convèncer Cristina que deixi de serinfanta d'Espanya, que renunciï al títol deduquessa de Palma o que esdivorciï, segons ha subratllat aquest dimecres un portaveu d'aquesta institució davant diverses informacions difoses en la premsa del cor.

Notícies relacionades

L'Ajuntament de Palma, governat pel PP, va anunciar el dia 31 que demanarà a la Casa del Rei que Urdangarin, imputat en el 'cas Nóos',deixi d'utilitzar"socialment" el títol de duc de Palma. Al contrari del que demanava l'oposició, els populars es neguen que se li retiri el títol perquè consideren que qui posseeix per dret aquest ducat és la infanta Cristina, i que el seu marit disfruta d'ell com a consort.

Cristina i Iñaki Urdangarin van aparèixer en públic per última vegada el diumenge 25 de novembre, quan van anar a l'hospital madrileny Quirón San José amb el seu fill gran, Joan Valentí, per visitar el Rei -que es recuperava d'una intervenció quirúrgica al maluc esquerre- juntament amb la Reina i la infanta Elena.

Temes:

Cas Nóos