connexions i mobilitat

Les obres de la C-17 al seu pas per Parets del Vallès començaran després de Setmana Santa

Els treballs inclouran un tram de més de 3 km del municipi i inclouran la millora dels enllaços i la senyalització, la col·locació de pantalles acústiques en el tram de Can Volart i l'ampliació d'un tercer carril a l'autovia

roda-de-premsa-c-17-1

roda-de-premsa-c-17-1 / memoria de pez

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

El projecte d’obres de la carretera C-17 té una importància vital per al terme municipal de Parets del Vallès quant a afectacions, però, sobretot, en una posterior millora de la mobilitat al municipi.

Les obres es dividiran en fases, les primeres de les quals inclou l’ampliació de la calçada de la C-17 en sentit sud entre l’enllaç de la C-33 i l’enllaç amb la C-55, amb un tercer carril, completant la secció en tot l’àmbit de projecte, modificant els accessos actuals de manera que tots els moviments es donin pels enllaços i ramals previstos en el referit projecte de traçat.

Les millores

Els treballs inclouen un tram de 3,2 km aproximadament, gran part al municipi de Parets del Vallès. El projecte també inclou la millora dels enllaços a la C-17, la col·locació de pantalles acústiques en el tram de Can Volart i la millora de la senyalització.

Es preveu una passarel·la que connecti el nucli urbà amb la zona industrial de Can Volart. L’enllaç de Parets amb la C-17, quan les obres estiguin finalitzades, estarà molt més il·luminat, cosa que millorarà molt la seguretat.

També es farà una millora de l’enjardinament i del carril d’acceleració a l’accés a Parets, així comel nou arbratge al llarg de part del tram de la carretera.

Després de Setmana Santa

La durada prevista fins a l’acabament de les obres serà d’un any i mig aproximadament i tindrà un pressupost de 12.424.498,52 euros. L’inici de les obres està previst una vegada acabi la festivitat de Setmana Santa i és en aquell moment quan es començaran a desviar serveis.

Notícies relacionades

Malgrat la satisfacció de la regidora d’Urbanisme, Rosa Martí, ha volgut deixar clar que són necessàries altres actuacions per millorar la mobilitat i és per aquesta raó que ha explicat que «el tercer carril de la C-17 és un gran projecte, però no és la solució definitiva per a la mobilitat. Demanem el desdoblament de la línia R3 de Rodalies per millorar la sostenibilitat i reduir la contaminació atmosfèrica».

Més notícies de Parets