Les Mamarazzis estrenen el seu programa del cor a La 2 Cat
Lorena Vázquez i Laura Fa debuten avui a la cadena de TVE en ‘prime time’ amb un acostament "feminista" al gènere rosa i en català.

"¿Qui deia que no hi podia haver un programa del cor a la televisió pública?". Amb aquesta frase va rebre Oriol Nolis, director de La 2 Cat, Lorena Vázquez i Laura Fa, les Mamarazzis, en la roda de premsa de presentació de la nova etapa de la cadena de TVE, ara amb un 70% de la seva oferta en català. En la seva aposta per continguts plurals i transversals en la renovada graella del canal, així com per donar visibilitat a diferents mirades, també té cabuda la informació sobre el món dels famosos.
Mamarazzis Pop&Cor s’estrena avui a La 2 Cat, en ple prime time: a les 22.00 hores. El programa liderat per les col·laboradores d’EL PERIÓDICO les Mamarazzis, que s’emet en directe, arriba per cobrir el que passi a Catalunya, disposat a posar una mica de salsa amb molt ritme, frescor i diversió. I amb l’enfocament feminista que les caracteritza.
"Venim disposades a entretenir i divertir-nos, i a fer un programa amb molt toc feminista, com requereix tot el que està passant últimament en la vida d’alguns personatges de la premsa del cor. Cal saber detectar quins temes són clars exemples de violència de gènere i que no es llegeixen així. Com Mar Flores, Bárbara Rey…", destaquen les Mamarazzis. "Nosaltres fem una premsa rosa lila, no hi veiem cap altra opció", reiteren.
L’humor també estarà present en Mamarazzis Pop&Cor, gràcies a la ironia i l’atreviment de les seves presentadores. "El programa tindrà una mica de mala llet, perquè tindrà el nostre segell", van afegir sobre l’espai, en el qual, a més, donaran exclusives.
Fa i Vázquez no estaran soles al plató. Comptaran amb col·laboradors especialistes en premsa del cor, cultura pop, xarxes, moda… Com Alejandra Castelló, que cada dimecres rastrejarà el que es cou a les xarxes i ningú veu. Aquests continguts ajudaran a captar audiència en les noves generacions, ja que el propòsit és fer un programa intergeneracional. També estaran pendents de les revistes, els articles, els llibres… L’objectiu és fer un programa de 360 graus. Aquesta setmana, per exemple, estaran al festival de Sitges i a la 080 Barcelona Fashion.
El magazín suposarà que Vázquez i Fa tornin a parlar, en català, del món del cor en televisió. Van començar a fer-ho a Arucitys i van seguir a Col·lapse (TV3) i Cafè d’idees, de Gemma Nierga (La 2 Catalunya).
- Laura Lobo, advocada experta en herències: “No s’ha de donar per fet que els nebots hereten del tiet solter i sense fills”
- Marc Márquez passa pel quiròfan i es complica la seva reaparició
- Doncs no va ser en directe
- Solidaritat amb Palestina ¿La vaga del 15 d’octubre per Palestina segueix endavant després de l’acord de pau? Sí, i aquests són els serveis mínims
- Nou estadi L'adjudicació de les obres al Camp Nou sota sospita
- Contra Sánchez Junts no descarta una moció de censura «instrumental» sense Feijóo com a candidat
- Informe tècnic El Fòrum Econòmic Mundial assenyala les 10 tecnologies amb més potencial per fer front al canvi climàtic
- FUTBOL El virus FIFA complica el clàssic al Barcelona i juga a favor del Reial Madrid
- CRISI CRIBRATGE L’Antonio, afectat per errades del cribratge del càncer de còlon a Andalusia: «Vaig esperar quatre anys els resultats»
- CAS CERDÁN-ÁBALOS L’empresària que va assegurar haver portat bosses amb efectiu Ferraz no declara al Senat, però ratifica que va entregar 90.000 euros al PSOE