Les Mamarazzis estrenen el seu programa del cor a La 2 Cat

Lorena Vázquez i Laura Fa debuten avui a la cadena de TVE en ‘prime time’ amb un acostament "feminista" al gènere rosa i en català.

Les Mamarazzis estrenen el seu programa del cor a La 2 Cat
2
Es llegeix en minuts
Marisa de Dios
Marisa de Dios

Periodista de televisió, sèries i cultura de 'El Periódico'

Especialista en sèries i programes de televisió

Ubicada/t a Barcelona

ver +

"¿Qui deia que no hi podia haver un programa del cor a la televisió pública?". Amb aquesta frase va rebre Oriol Nolis, director de La 2 Cat, Lorena Vázquez i Laura Fa, les Mamarazzis, en la roda de premsa de presentació de la nova etapa de la cadena de TVE, ara amb un 70% de la seva oferta en català. En la seva aposta per continguts plurals i transversals en la renovada graella del canal, així com per donar visibilitat a diferents mirades, també té cabuda la informació sobre el món dels famosos.

Mamarazzis Pop&Cor s’estrena avui a La 2 Cat, en ple prime time: a les 22.00 hores. El programa liderat per les col·laboradores d’EL PERIÓDICO les Mamarazzis, que s’emet en directe, arriba per cobrir el que passi a Catalunya, disposat a posar una mica de salsa amb molt ritme, frescor i diversió. I amb l’enfocament feminista que les caracteritza.

"Venim disposades a entretenir i divertir-nos, i a fer un programa amb molt toc feminista, com requereix tot el que està passant últimament en la vida d’alguns personatges de la premsa del cor. Cal saber detectar quins temes són clars exemples de violència de gènere i que no es llegeixen així. Com Mar Flores, Bárbara Rey…", destaquen les Mamarazzis. "Nosaltres fem una premsa rosa lila, no hi veiem cap altra opció", reiteren.

L’humor també estarà present en Mamarazzis Pop&Cor, gràcies a la ironia i l’atreviment de les seves presentadores. "El programa tindrà una mica de mala llet, perquè tindrà el nostre segell", van afegir sobre l’espai, en el qual, a més, donaran exclusives.

Notícies relacionades

Fa i Vázquez no estaran soles al plató. Comptaran amb col·laboradors especialistes en premsa del cor, cultura pop, xarxes, moda… Com Alejandra Castelló, que cada dimecres rastrejarà el que es cou a les xarxes i ningú veu. Aquests continguts ajudaran a captar audiència en les noves generacions, ja que el propòsit és fer un programa intergeneracional. També estaran pendents de les revistes, els articles, els llibres… L’objectiu és fer un programa de 360 graus. Aquesta setmana, per exemple, estaran al festival de Sitges i a la 080 Barcelona Fashion.

El magazín suposarà que Vázquez i Fa tornin a parlar, en català, del món del cor en televisió. Van començar a fer-ho a Arucitys i van seguir a Col·lapse (TV3) i Cafè d’idees, de Gemma Nierga (La 2 Catalunya).