MAMARAZZIS
Pep Guardiola i Cristina Serra se separen després de 30 anys junts

Pep Guardiola i Cristina Serra, a l’alfombra vermella dels premis Bambi, a Berlín, el novembre del 2013. /
Després de més de 30 anys d’unió, Pep Guardiola i la seva dona, Cristina Serra, han agafat camins separats. Les Mamarazzis hem pogut saber que va ser el passat desembre quan la decisió es va materialitzar i que han demanat al seu entorn més íntim que tanqui files i no expliqui a la premsa cap detall sobre el tema.
El Sunday Mirror ja va publicar el 2019 que Serra havia deixat Manchester, acompanyada d’un dels seus fills, per ocupar-se, entre altres coses, de la seva empresa de moda, que fins al moment gestionava des de la distància. Aquests últims cinc anys la seva relació ha semblat més un living apart together que un matrimoni a l’ús. Pep Guardiola ha continuat instal·lat a Manchester mentre la seva dona es movia entre Barcelona i Londres. Viure separats, de moment, no significava que no fossin parella. Se’ls continuava veient junts algunes vegades, tant en dates importants per a la família com en moments d’oci que compartien amb les seves filles, o sopant més d’una nit al Botafumeiro, un dels seus restaurants favorits.
Cordial i amistosa
Notícies relacionadesAquest Nadal passat, amb la decisió ja presa, Serra i Guardiola van ser a Barcelona i se’ls va poder veure anant al teatre amb una de les filles. Els fets, per tant, confirmen que, malgrat la ruptura, la seva relació és totalment cordial i amistosa.
Pep Guardiola i Cristina Serra eren una de les parelles més estables del món del futbol. Es van conèixer el 1994 però no va ser fins al 2014 quan van decidir casar-se, en una cerimònia civil i molt íntima celebrada a Matadepera (Vallès Occidental). Tenen tres fills: Maria Guardiola, de 24 anys, que és influencer; Màrius, de 22 anys, que actualment resideix a Dubai i és el CEO de tres companyies, i Valentina, que amb 17 anys continua centrada en els seus estudis.
- EDUCACIÓ SUPERIOR La universitat detecta mancances acadèmiques serioses en els alumnes
- Laboral Això és el que mai has de fer estant de baixa, segons els advocats laboralistes
- El vestidor del Madrid s’atipa d’un Vinícius a la baixa
- Laboral ¿Com m’afecta la reducció de la jornada laboral si ja treballo 37,5 hores a la setmana o menys?
- Comerç local Una sabateria històrica de Barcelona tancarà les portes si no aconsegueix un traspàs
- Més competències ERC rectifica i descarta acceptar un consorci amb l’Estat per recaptar els impostos
- Comptes públics El Govern i Junts negocien de nou el sostre de despesa com a avantsala dels Pressupostos
- Mercat immobiliari Els promotors catalans van construir el 2024 la meitat dels pisos necessaris per cobrir la demanda
- Literatura Feliu Formosa publica als 90 anys tres noves obres i tres traduccions
- Confessió personal Eduard Fernández s'obre amb Évole en la seva entrevista més sincera: "Era addicte a l'alcohol i el barrejava amb coca"