Tornada als escenaris
Rihanna conquista la Superbowl amb tretze minuts de pop electritzant
La cantant ha aparegut embarassada per segona vegada després de sis anys fora dels escenaris | ‘Umbrella’ i ‘Diamonds’ han tancat un concert que serveix de resum de la seva carrera
Després de set anys allunyada dels escenaris, Rihanna va tornar aquest diumenge per la porta gran amb un espectacular concert en la Superbowl, en què, a més de repassar els seus grans èxits, va sorprendre els seus seguidors al revelar el seu segon embaràs.
La cantant de Barbados va arrencar el seu espectacle a l’State Farm Stadium de Glendale, Arizona (EUA) des d’una plataforma elevada on es va tocar suaument el ventre, un gest amb què va fer esclatar les xarxes socials amb rumors sobre un possible embaràs.
Un representant de l’artista va aclarir els dubtes al confirmar al mitjà especialitzat The Hollywood Reporter que Rihanna espera el que serà el seu segon fill, després del que va tenir el maig del 2022 amb el raper ASAP Rocky.
Sense anar més lluny, dijous passat, la cantant va explicar que va ser precisament la maternitat el que li va donar forces per acceptar el repte de ser l’estrella convidada del descans de la final de l’NFL, un espectacle fins i tot més popular que el mateix partit.
«Quan et converteixes en mare, alguna cosa passa que sents que pots fer qualsevol cosa», va dir en una roda de premsa en què va estar asseguda i no es va poder apreciar que tornés a estar embarassada.
A més de l’anunci de l’embaràs, l’actuació en la Superbowl que va enfrontar els Philadelphia Eagles amb els Kansas City Chiefs va suposar la tornada a un escenari d’aquesta estrella del pop després de set anys dedicada a la seva empresa de maquillatge.
SHE’S BAAAACK 👑 @Rihanna #AppleMusicHalftime pic.twitter.com/rH2G9r2RSc
— NFL (@NFL) 13 de febrero de 2023
Vestida amb una granota d’un vermell intens i acompanyada per desenes de ballarins de blanc, la cantant va reviure els seus millors èxits en un espectacular escenari conformat per passarel·les voladores.
Rihanna va tornar a la música pop en el descans de la Superbowl agafant el relleu dels rapers Dr. Dre, Snoop Dogg, Eminem, Mary J. Blige i Kendrick Lamar, que van ser les estrelles convidades l’any passat.
La de Barbados, que a diferència d’edicions anteriors no va comptar amb cap convidat sorpresa, va posar a ballar el públic amb autèntics clàssics com ‘Bitch better have my money’, ‘We found love’ i ‘Work’, que interpretava mentre caminava amb un aire xulesc per la passarel·la central de l’escenari.
I es va reservar ‘Umbrella’ i ‘Diamonds’ per a la traca final mentre s’elevava de nou en una passarel·la voladora des de la qual es va acomiadar del públic amb un espectacle de focs artificials.
Entre les celebritats que van disfrutar el concert des de les grades de l’estadi hi va haver Bradley Cooper, Paul McCartney, LeBron James, Jason Derulo, Billie Eilish i Adele.
Especialment viral es va fer la presència de la model Cara Delevingne, que portava una samarreta amb el missatge «El concert de Rihanna està interromput per un partit de futbol».
The Weeknd (2021), Jennifer López i Shakira (2020), Maroon 5 (2019), Justin Timberlake (2018), Lady Gaga (2017), Coldplay (2016), Katy Perry (2015), Bruno Mars (2014) i Beyoncé (2013) completen la llista recent d’actuacions de la Superbowl.
Notícies relacionadesEncapçalats pel ‘quarterback’ Patrick Mahomes, MVP d’aquesta temporada i que sembla haver-se recuperat dels seus problemes al turmell, els Chiefs juguen el seu tercer Superbowl en quatre anys i miraran de repetir l’èxit de 2020, quan es van emportar l’anell.
Per la seva banda, els Eagles del jove mariscal de camp Jalen Hurts busquen el segon títol de l’NFL per a la franquícia de Filadèlfia després del triomf del 2018 amb què van inaugurar el seu palmarès.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán