Discos de la setmana

Crítica de ‘The Overload’ de Yard Act: brillants retrats de la paranoia post-Brexit

Crítica de ‘The Overload’ de Yard Act: brillants retrats de la paranoia post-Brexit

James Brown

1
Es llegeix en minuts
Rafael Tapounet
Rafael Tapounet

Periodista

Especialista en música, cinema, llibres, futbol, críquet i subcultures

Ubicada/t a Barcelona

ver +

‘The overload’

Yard Act  

  Zen FC / Island

  Postpunk

★★★★  

El quartet de Leeds, saludat des de la premsa del seu país com la nova sensació del pop britànic, sobreviu al ‘hype’ amb un formidable elapé de debut en què l’agut James Smith escup els seus brillants retrats de la vida a la polaritzada i paranoica Anglaterra post-Brexit sobre un paisatge sonor de ritmes minimalistes, guitarres tallants i línies de baix que semblen robades als Blockheads de Ian Dury. El conjunt sona com una barreja de Sleaford Mods i Arctic Monkeys. O sigui, bé