estrella DE LA PEL·LÍCULA 'EL NIÑO'

La nova cara de Divinity

Jesús Castro protagonitza la campanya d'imatge del canal

Jesús Castro, en una de les imatges promocionals de Divinity.

Jesús Castro, en una de les imatges promocionals de Divinity. / DIVINITY

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO
BARCELONA

Coincidint amb l'estrena a les cartelleres de la pel·lícula El niño -que coprodueix Mediaset-, el canal femení Divinity ha presentat la seva nova campanya d'imatge, que té com a protagonista Jesús Castro, l'actor revelació d'aquesta producció cinematogràfica que dirigeix Daniel Monzón (Celda 211).

Notícies relacionades

Després de Luis Tosar, Daniele Liotti i Rubén Cortada, Castro encarna el nou home Divinity en la nova entrega de la campanya titulada ¿Qui diu que el rosa és un color de noies? La funció del jove artista andalús és la de «transmetre els valors del canal (innovació, originalitat i qualitat) i fer un gir de 180º a l'estereotip masculí», segons explica la mateixa cadena, també propietat del grup Mediaset.

Gadità de 21 anys, Castro va ser escollit entre més de 3.000 candidats al paper d'El niño. Malgrat no tenir cap mena d'experiència professional, els directors de càsting de la pel·lícula -que el van descobrir en un gimnàs- no van tenir cap dubte a l'hora d'escollir-lo. I, pel que comenten els que ja han vist aquesta producció, no s'han equivocat, i ja el comparen amb Miguel Ángel Silvestre (el Duque de Sin tetas no hay paraíso). El mateix actor Luis Tosar, que coprotagonitza la pel·lícula amb Castro, ha assenyalat que el noi té un encant especial davant les càmeres, i l'arriba a definir com un «nou Steve McQueen», pel peculiar color dels seus ulls.