CAMPANYA DE NADAL

Entrada Regal, nova proposta anticrisi del sector de l'espectacle

Grup Balañá impulsa la promoció de cine i teatre com a objecte de regal

Actors de La Cubana en una fotografia promocional de ’Campanades de boda’.

Actors de La Cubana en una fotografia promocional de ’Campanades de boda’. / ARXIU

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO

El sector de l'espectacle, preocupat pel recent augment de l'IVA, busca fórmules per evitar la caiguda de públic i animar la gent a seguir disfrutant delcine i del teatre. Una d'aquestes fórmules l'acaba de presentar el Grup Balañá, que ha llançatEntrada Regal , un sistema de reserva d'entrades pensat perregalar tiquets a terceres persones.

Compra aquí tus entradas para regalar

El sistema proposat per Balañá permet fer reserves per a espectacles teatrals i fins i tot per a estrenes de cine amb l'avantatge que la persona que rep elregal podrà triar el diaque vol disfrutar de les entrades. El que realitza i paga la reserva només ha de seleccionar l'espectacle que vol regalar i el nombre de persones que convida. D'aquesta manera no hi ha risc que la persona que rep el regal no el pugui disfrutar per problemes d'agenda.

Notícies relacionades

Una vegada entregat el regal, la persona que disposa del bo només ha de comprovar la disponibilitat de l'espectacle que desitja trucant al 932159570 o enviant un mail aentradaregal@grupbalana.com

En aquest sistema,Balañá ha incorporat una dotzena d'espectacles teatrals i de la programació de tres dels principals cines de Barcelona.