tu i jo som tres
Reclutes verds fregits
Per amenitzar la sobretaula, La Sexta ens proposa un exercici titulatAlguien tenía que decirlo. I per portar-lo endavant han reclutatTxabi Franquesa, David Broncano i Dani Rovira,tres aspirants a humoristes a qui ja havíem vist anteriorment treballant el monòleg televisiu. Ja han emès tres pro-
grames des de dilluns. El primer, el del seu debut, va ser particularment anodí. En el de dimarts, i en el d'ahir, hi vam veure alguna millora, però en general treballen sobre guions fluixíssims. Entapissen els seus 55 minuts diaris amb una infinitat de miniseccions que busquen dibuixar un ritme trepidant. Per ara només troben confusió, embolic i garbuix. Avorreixen. Home, si segueixen amb aquests esquemes acabaran fent bo, per contrast, aquell altre programa que es va titularSé lo que hicisteis. Donem-los un parell de setmanes a aquests reclutes, però s'haurien de fixar en com treballen la ironia, i l'humor corrosiu, els d'El intermedio. De fet, en elgagpromocional que els va preparar la cadena l'altre dia hi va sortirWyomingfent d'instructor castrense i arengant els tres reclutes, col·locats ferms. Els deia, amb sorna:«Així que tenim programet nou ¿eh? Doncs tu, apuja't la bragueta. I tu, tracta'm amb respecte que sóc una llegenda: portaves bolquers quan a mi ja m'havien fet fora de quatre cadenes». Efectivament: causticitat, mordacitat, guions amb enginy i taules, moltes taules, és el que aquests nous reclutes necessiten. No en veig per ara cap d'ells amb capacitat per plantar-se davant la càmera i dir, per exemple, el queWyomingva dir l'altre dia. Amb aspecte trist, va exclamar:«Els desnonaments cada vegada afecten més gent. Tinc un amic casat amb una immigrant, i fa anys que no treballen. Però, tranquil, ¡no deixarem que el facin fora de la Zarzuela, Majestat!»¡Ahh! Bravíssim.
LA VAGA: ¡UN FRACÀS!-El més notable que ha passat sobre la vaga general ho ha protagonitzatHermann Tertsch. La plataformaSalvem Telemadridha advertit queTertschva deixar gravada una crònica per a Telemadrid en què constatava i assegurava:«L'objectiu de la vaga era desenraonat i per això estava condemnada al fracàs». O sigui, que segons aquest periodista la vaga no l'ha seguit ningú i ha naufragat de forma absoluta. El més instructiu és que la seva crònica sobre la vaga general la va gravar dimarts, o sigui, abans que s'hagués produït. ¡Ahhh! La caverna és així.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032