PREVIST PER AL DIA 4
Demis Roussos cancel·la un concert a Barcelona "per prescripció mèdica"
El cantant grec ajorna tota la gira europea de promoció del seu últim disc
El cantant Demis Roussos ha cancel·lat el seu concert del 4 de febrer al Palau de la Música Catalana de Barcelona "per prescripció mèdica", segons ha informat avui l'organització del XI Festival Milleni.
Roussos es veu obligat a ajornar també la gira promocional del seu últim treball, titulatDemis,que començava el 2 de febrer a París, dos dies abans del concert de Barcelona, l'únic que tenia programat a Espanya.
La devolució de l'import de les entrades adquirides fins ara es farà a les taquilles del Palau, i automàticament en el cas de les compres fetes per internet. El festival desitja "la ràpida recuperació de l'artista", encara que, de moment, no hi ha cap altra data prevista.
- Famosos Ferran Adrià desvela a 'Col·lapse' la frase que li va dir Xavi Hernández: "Se'm va quedar sempre al cap"
- Preus rebaixats Ni Lidl ni Carrefour: aquest és el supermercat 'low cost' que arrasa a Espanya
- Urbanisme BCN traurà a concurs la Torre Ona de Glòries abans de final d’any
- Bancs Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- Segons la Cambra ¿Com afectarà Catalunya la guerra comercial?: 1.000 milions d’euros en vendes, menys contractacions i vi i oli més barats
- Mercat laboral Espanya suma més de 230.000 ocupats a l’abril
- Sector bancari Economia obre l’enquesta sobre l’opa i dona fins al 16 de maig per votar
- Cuerpo diu que el Govern central no busca una resposta de "sí o no"
- Reunió anual del Cercle d’Economia António Costa: "El que necessitem és un rearmament col·lectiu, no 27"
- Feijóo, ¿al pitjor país del món?