MUNDIAL DE F-1
Alonso: "Només espero que el 2014 sigui diferent"
El bicampió asturià lamenta no haver pogut lluitar pel títol aquest any però es mostra satisfet per acabar al podi

Fernando Alonso, tercer a Brasil, felicita Sebastian Vettel per la seva victòria /
Fernando Alonso, que ha acabat la temporada amb un nou subcampionat del món, ha mostrat la seva tristesa al podi mateix del Gran Premi del Brasil, on ha estat tercer rere la parella de Red Bull, l'alemany Sebastian Vettel i l'australià Mark Webber. El pilot asturià no ha pogut lluitar, al llarg de tota la temporada, pel títol ni de pilots ni de constructors, classificació aquesta última en què Ferrari ha acabat en tercera posició després de Red Bull i Mercedes.
"Està bé acabar l'any al podi, sóc feliç per això, però el nostre objectiu sempre és aspirar al màxim, lluitar pel títol, i aquesta temporada no ha sigut possible. Només espero que el 2014 sigui diferent i que agafi, des del seu inici, la direcció adequada", ha comentat el bicampió.
Record per a Massa
Alonso també ha lamentat que el brasiler Felipe Massa, el seu amic i ja excompany, "no hagi pogut deixar l'equip al podi". "Quan l'he vist en quarta posició, he pensat que podia aconseguir-lo. Després ha patit la sanció, ha hagut de passar pel 'pit-lane' i ja no ha pogut ser. La veritat és que hem compartit uns anys meravellosos tant fora com dins de la pista. Ens deixa un amic a qui seguirem veient, amb altres colors, al Mundial", ha afegit.
Respecte a la carrera d'aquest diumenge a Interlagos, l'asturià ha trobat a faltar la pluja, que ha estat amenaçant el circuit des de l'equador de les 71 voltes. "Si hagués plogut, tot hauria canviat. O no, però nosaltres hauríem sigut més competitius, segur", ha declarat.
Comiat de Webber
Notícies relacionadesPer la seva part, Vettel ha agraït a tot el seu equip el que ha aconseguit aquesta temporada --13 triomfs, els nou últims consecutius-- i ha subratllat que el seu monoplaça "s'ha comportat com un fenomen i ha sigut el millor gran premi rere gran premi".
Webber, que ara es dedicarà al Mundial de resistència, on pilotarà un Porsche, ha assegurat haver disfrutat més que mai les últimes voltes de la seva última carrera a F-1. "Només sé que en el meu comiat he lluitat i guanyat tots els durs companys que he tingut en els últims anys, com Fernando [Alonso], [Lewis] Hamilton i Nico [Rosberg]. I una cosa tinc clara: l'any que ve el passaré molt bé veient com corren aquests nois", ha dit.
- ‘La cita’ Sandro Rosell i els seus amics especials de presó: dos funcionaris, dos exinterns i un capellà
- BARCELONEJANT Cunyades de luxe en la gala més top
- Polèmica RTVE demanarà una auditoria del televot espanyol després del suport aclaparador a Israel
- Àustria guanya Eurovisió i Melody s’immola
- Prèvia del derbi català Un nou vídeo de l’atropellament massiu a Cornellà revela que la conductora ja havia arrossegat aficionats abans