NOVA SORTIDA D’HONDA
Àlex Márquez correrà, la temporada vinent, amb una Ducati de Gresini
El pilot català d’Honda, de 26 anys, ja sabia que no continuaria amb la seva marca i ha mirat d’aconseguir una moto guanyadora per a la temporada vinent
El germà del Marc se’n va de la firma japonesa «amb el cap ben alt», ja que creu que ha treballat molt amb una moto que s’ha demostrat que és inferior a totes les altres

Es continuen produint els moviments de cara a la temporada vinent en el Mundial de MotoGP. L’equip del difunt Fausto Gresini, molt de moda dirigit per la seva dona Nadia Padovani, ha fitxat, per a la pròxima campanya, el català Àlex Márquez, de 26 anys, doble campió del món de Moto3 i Moto2, que formarà parella amb el jove italià Fabio di Giannantonio, de 23 anys, que està quallant una bona campanya en el ‘team’ italià, tot i que no a l’altura del seu company Enea Bastianini, guanyador de tres grans premis i qui tothom situa el 2023 com a nou company, en l’equip oficial de la fàbrica de Borgo Panigale, de Pecco Bagnaia.
Cal canviar
Notícies relacionadesEl petit dels Márquez, que ahir en les seves declaracions després dels últims entrenaments del Gran Premi dels Països Baixos, que s’estan celebrant a Assen, no va voler anunciar el seu canvi d’equip i marca, sí que va criticar durament Honda per la pèssima moto que ha posat en mans dels seus quatre pilots oficials (Marc Márquez, Takaaki Nakagami, Pol Espargaró i ell mateix). «Una fàbrica tan gran com Honda també necessita canvis, perquè els responsables del Japó volen canvis. Passi el que passi», va dir ahir l’Àlex, «jo ho acceptaré i, si he de marxar d’Honda, me n’aniré amb el cap molt alt, perquè sempre he donat el 100% en la pista».
Honda, desesperada
El petit dels Márquez, que va assegurar en aquestes mateixes declaracions que «cal tenir paciència, molta paciència, més que mai, amb el Marc, que està molt il·lusionat que aquesta quarta operació al braç dret sigui la definitiva i funcioni», va assegurar que «la gent d’Honda, la del Japó i la que venen als circuits, són els primers que s’han adonat que necessiten canvis importants, potser de pilots o enginyers, o canviar, com va reconèixer Alberto [Puig] (‘team manager’), la manera de treballar, a la fàbrica i als circuits. Ells saben que han de canviar coses, ja que han arribat fàbriques europees, com KTM, Aprilia i Ducati, que han canviat la manera de treballar i, en aquests moments, estan un pas per davant».
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Òbit Qui era Diogo Jota, el jugador del Liverpool mort en un accident de trànsit a Zamora
- Festivals Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Directius Mor l’exdirector de Port Aventura i Riu Hotels, l’empresari mallorquí Lluís Rullan Colom
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Ocupacions d'estiu De provador de platges a tastador de gelats: les ocupacions més singulars de la temporada d'estiu
- Incidències Un transformador que fon fusibles deixa més d’una setmana sense llum unes 160 llars i comerços de Barcelona
- Trama Koldo Ministres amb seient a Ferraz donen per fet una «reestructuració» en el PSOE «no només limitada a Organització»