GRAN PREMI DE QATAR
Álvaro Bautista ha estat operat amb èxit a Doha i tornarà a Espanya en 2 o 3 dies
La intervenció quirúrgica ha consistit en la col·locació d'un "clau endomedul·lar", segons el traumatòleg espanyol Ángel Villamor
L'espanyol Álvaro Bautista, pilot de l'equip Suzuki GSV RR, ha estat operat aquest matí amb èxit d'una fractura del fèmur de la cama esquerra a Doha i s'espera que en dos o tres dies pugui tornar a Espanya. Bautista va patir una caiguda gairebé al final dels entrenaments lliures del Gran Premi de Qatar de MotoGP.
El traumatòleg espanyol Ángel Villamor, en contacte directe amb el pilot i el seu representant, ha confirmat que la intervenció quirúrgica a què ha estat sotmès al Hamad Medical Corporation ha anat "bé" i que se li ha "aplicat un clau endomedul·lar".
Notícies relacionadesUn cop s'estabilitzi l'estat físic i anímic del pilot, cosa que esperen que es produeixi en dos o tres dies, el pilot de Talavera de la Reina viatjarà directament a Madrid per passar una profunda revisió per part d'Ángel Villamor.
Bautista va caure al ser projectat des de la seva moto quan aquesta va perdre adherència a la roda posterior i la va recuperar de manera brusca i imprevista al revolt 15, on s'arriba a més de 180 km/h. El pilot de Suzuki havia realitzat una parada al seu taller per canviar el pneumàtic posterior i només havia completat una volta quan a la següent va començar a tirar, i a l'estar el compost de goma encara una mica fred es va produir l'accident.
- Salaris El truc de la nòmina que congela el teu sou encara que pugi el conveni col·lectiu
- La gran oportunitat L’hora de Rashford
- partit trampa per als blancs El Reial Madrid aterra a Son Moix pensant en el Bayern
- Centre d’alt rendiment Bagà acollirà el futur CAR en altura de Catalunya
- LA TEMPORADA BLANC-I-BLAVA L’Espanyol obre la seva trilogia de sortides contra el poderós Betis
