Calendari laboral 2021
El 19 de març, Dia del Pare, serà festiu i es trasllada el 2 de maig a dilluns
La Comunitat de Madrid comptarà per a l’any vinent amb 12 dies festius, als quals cal afegir-n’hi dos més, de caràcter local

ayuso-bandera
El calendari laboral de la Comunitat de Madrid per a l’any 2021 comptarà amb 12 dies festius, als quals cal afegir-ne dos més, de caràcter local,que fixaran els respectius ajuntaments de la regió.
Segons l’article 45 del Reial Decret 2001/1983, es distingeixen dins del conjunt de festes nacionals tres tipus de dies festius. D’una banda, les festes no substituïbles, aquelles altres que les comunitats autònomes poden substituir per festes pròpies, i un tercer supòsit en el qual les autonomies també puguin canviar per festes pròpies les festes nacionals la celebració de les quals hagi de traslladar-se a dilluns per coincidir diumenge.
Així, el calendari del 2021 contempla el trasllat de la festivitat del 2 de maig, dia de la Comunitat de Madrid, de diumenge al dilluns 3 de maig. A més, i com a novetat respecte al present calendari laboral, es declara com a dia festiu el dia 19 de març, Sant Josep.
Notícies relacionadesLa competència per fixar el calendari de festes laborals correspon al Consell de Govern, si bé la decisió es pren una vegada consultats els grups parlamentaris de l’Assemblea de Madrid, l’Església Catòlica i les institucions econòmiques i socials representatives a la Comunitat de Madrid.
El 2021 els dies festius que tindran lloc a la Comunitat de Madrid, a excepció de les dues festivitats que correspon a cada ajuntament fixar, seran 1 de gener (divendres), Any Nou; 6 de gener (dimecres), Epifania del Senyor; 19 de març (divendres), Sant Josep; 1 d’abril, Dijous Sant; 2 d’abril, Divendres Sant; 1 de maig (dissabte), Festa del Treball; 3 de maig (dilluns), trasllat de la Festa de la Comunitat de Madrid; 12 d’octubre (dimarts), Festa de la Hispanitat. El calendari laboral de Madrid per al 2021: el 19 de març, Dia del Pare, serà dia festiu i trasllat del 2 de maig a dilluns, 1 de novembre (dilluns), dia de Tots Sants; 6 de desembre (dilluns), dia de la Constitució Espanyola; 8 de desembre (dimecres), Immaculada Concepció, i el 25 de desembre (dissabte), Nativitat del Senyor.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic