coronavirus
Villacís reclamarà formalment a la Comunitat que implanti a Madrid l'ús obligatori de mascaretes
«Ho promouré i espero convèncer-los. Estic preocupada i no vull que torni a passar el que va passar al març, s'ha d'evitar», ha sentenciat la vicealcaldessa
La vicealcaldessa de Madrid, Begoña Villacís, sol·licitarà formalment a la Comunitat de Madrid que implanti l’ús obligatori de mascaretes en tot moment, amb independència de la distància de seguretat, per evitar que torni a produir-se una segona onada de coronavirus a Madrid.
En declaracions a Antena 3, ha afegit que a ella li agradaria que s’implantés aquest ús obligatori en tot context a la ciutat de Madrid però la seva posada en marxa s’«escapa de les seves competències». Per això, sol·licitarà formalment a l’Executiu autonòmic que aposta per aquesta mesura perquè Madrid està en la dinàmica de «pecar per excés de zel que per confiança».
Notícies relacionades«Ho promouré i espero convèncer-los (amb referència a la Comunitat de Madrid). Estic preocupada i no vull que torni a passar el que va passar al març, s’ha d’evitar», ha sentenciat Villacís.
Fa diversos dies que la vicealcaldessa advoca per aplicar l’ús obligatori de mascareta. La Comunitat de Madrid ha recordat que el seu ús ja és obligatori en espais tancats i oberts quan no es pot mantenir la distància de seguretat interpersonal, així com en l’ús del transport públic.
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- Urbanisme La Rambla guanyarà un 33% d’espai per als vianants després de ressituar les terrasses
- COMUNITAT DE RECERCA El grup assenyalat pels abusos de Flecha a la UB anuncia que es dissol
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Desenvolupament Si el teu fill neix en un d’aquests tres mesos serà més intel·ligent, segons la ciència
- Borrasca atlàntica Catalunya activa l’alerta d’inundació davant el temporal previst per Nadal i Sant Esteve
- Hisenda El Govern recula i els aturats no hauran de presentar declaració de la renda
- A La Villarroel Jordi Casanovas estrena ‘Göteborg’, una comèdia dramàtica romàntica sobre les segones oportunitats
- Relacions entre socis Junqueras es veurà amb Sánchez per «obligar-lo a complir» els pactes amb ERC
