al pulmó
Apunyalat de gravetat un noi en una casa okupa de Madrid
Es tracta d'un narcopís tot i que es desconeix si el ferit de 25 anys vivia allà o el visitava
La Policia Nacional està buscant l'autor o autors del brutal atac a plena matinada
calle jose garrido 7 car 1200
Un home de 25 anys ha resultat ferit de gravetat aquesta matinada al rebre una punyalada al pulmó en una casa okupada al madrileny districte de Carabanchel, ha informat una portaveu de la Direcció Superior de la Policia de Madrid.
Els fets van tenir lloc cap a les 1.15 hores d’aquest dilluns en un pis del carrer de José Garrido número 7, al barri de San Isidro. A l’arribar al lloc, els sanitaris del Samur-Protecció Civil van comprovar que el noi presentava una ferida penetrant a l’hemitòrax esquerre, per la qual cosa va ser estabilitzat i traslladat en estat greu a l’Hospital 12 de Octubre, ha detallat un portaveu d’Emergències Madrid.
La Policia Nacional s’ha fet càrrec de la investigació del succés i està buscant l’autor o autors de l’apunyalament. Es tracta d’un narcopís tot i que es desconeix si el ferit vivia allà o el visitava. També s’investiga si el detonador seria un assumpte de drogues.
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- Israel tindrà sota control el sud del Líban i no permetrà el retorn de la població
- L’Argentina crida "justícia, memòria i veritat" en els 50 anys del cop militar
- Dimissions al Govern de Meloni pel revés en el referèndum
- El bloc d’esquerres de Frederiksen guanya a Dinamarca
