tràgic succés
Detingut un menor per matar la seva mare amb una arma blanca a Còrdova
La víctima és una dona de 48 anys i el presumpte agressor seria el seu fill de 17 anys
La Policia Nacional ha detingut aquest diumenge un menor després de la mort d’una dona en un domicili del carrer del Conquistador Benito de Baños de Córdoba, avança ‘Diario de Córdoba’, del mateix grup editorial que ‘El Periódico de Catalunya’.
La Subdelegació del Govern ha confirmat la defunció d’una persona, de mitjana edat, i la detenció d’un menor, si bé no ha ofert més dades per instrucció expressa de la Fiscalia de Menors, al tractar-se d’un menor d’edat el presumpte autor.
Notícies relacionadesDes del servei de coordinació d’emergències 112 s’ha confirmat a aquest diari que es va rebre un avís a les 20.10 hores de la tarda per una agressió «en l’àmbit familiar», i es va avisar la Policia Nacional i la Local, que ha regulat el trànsit. La Policia Nacional, que investiga el cas, es trobava a la vivenda en tasques d’investigació.
Altres fonts solvents han assenyalat a aquest diari que la víctima és una dona de 48 anys i el presumpte agressor seria el seu fill de 17 anys. Les mateixes fonts han afegit que en l’agressió s’hauria fet servir una arma blanca. Es desconeixen les causes del parricidi, ja que el cas es troba sota secret de sumari.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- Nova instrucció als registres El Govern aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"