havia recaptat 2.675 euros
Demanen 30 mesos de presó per haver estafat 11 persones a través de Wallapop
L'acusat sol·licitava a les víctimes que ingressessin diners per reservar un apartament a Gandia i, després de rebre la quantitat demanada, desapareixia

audiencia-provincial
La Fiscalia de Madrid sol·licita 30 mesos de presó per a un acusat de la presumpta comissió d’un delicte continuat d’estafa contra diverses persones a través de Wallapop. En el seu escrit d’acusació, a què ha tingut accés Europa Press, el fiscal reclama a Jorge R. F., en concepte de responsabilitat civil, 2.675 euros.
R. F., segons es recull en l’escrit d’acusació, entre els dies 20 de maig i 19 de juny del 2017 va anunciar en l’aplicació Wallapop el lloguer d’un apartament a Gandia i facilitava un número de telèfon mòbil de contacte.
Quan les persones interessades a llogar l’apartament li trucaven, els exigia quantitats de diners que oscil·laven entre els 50 i els 350 euros en concepte de reserva «sabent que incompliria el contracte i així feia seves aquestes quantitats obtingudes de les reserves, ja que a l’arribar la data d’entrega de claus no aconseguien contactar amb ell». En total van ser estafades 11 persones que van dipositar en un compte bancari de l’acusat 2.675 euros.
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Cambra catalana Wagensberg renuncia a l’acta de diputat d’ERC al Parlament
- Cas Koldo Anticorrupció desmunta els arguments de Cerdán per demanar la seva llibertat: «L’aforament no implica mirar cap a un altre costat»
- Salut Álvaro Torres, nutricionista: «Menja una peça de fruita abans de començar el dinar»
- Futbol El Barça aposta per Ed Sheeran per a la samarreta del clàssic al Bernabéu
- De la Generalitat a Golden Hotels Aragonès renuncia al sou d’expresident i dirigirà l’empresa familiar d’hotels